St. Olav Medisinske

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Olav Medisinske

Tok meg ikke seriøst.

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Etter å ha slitt med en psykisk lidelse i 10 år tok jeg mot til meg og snakkes med fastlegen. Orlin tok dessverre ikke min psykiske lidelse seriøst. Jeg byttet lege og fikk da full forståelse for mine problemer, og går nå på medisiner og til psykolog.

Det er godt mulig at Orlin er flink til å hjelpe folk med fysiske problemer. Det har jeg ikke nok grunnlag til å uttale meg om, utover at jeg snakket med en eldre mann på venterommet som sa han var svært fornøyd med Orlin.

En utrolig god og imøtekommende lege

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Jeg har hatt Trond Orlin som fastlege i ca 4 år nå, og er veldig fornøyd. Han tar seg tid til å diskutere alle slags problemer/bekymringer, og er veldig blid og imøtekommende. Nå har jeg egentlig aldri hatt noen store fysiske plager, så min vurdering baserer seg på legebesøk av rutinemessig art. Men jeg oppfatter han i alle fall som veldig tillitsvekkende og flink. Selve legesenteret er det noen ganger litt vanskelig å komme i kontakt med, ettersom man kun kan ringe inn for å bestille time, men det går som regel greit.

En glimrende lege!

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

Finn Strekerud har vært min fastlege i noen år nå, og jeg er veldig fornøyd. Han kan svare på det aller meste og gir gode råd. I tillegg er han svært sympatisk som person. Jeg kommer alltid rett inn - nærmest på minuttet - når jeg har time, i motsetning til hva jeg har erfart på andre legekontorer hvor man ofte må bruke en time ekstra av arbeidstiden på venteværelset. Minuset med denne fastlegen er at det ofte er ganske lang ventetid på å legetime.

Dyktig lege som inngir tillit

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

En dyktig lege. Lyttende og spør pasienten om relevante årsaker, symptomer og følger av tidligere behandling. Pasienten blir tatt på alvor. Legen har funnet årsakene til de plager jeg harhatt og funnet rett behandling. Og så er han hyggelig.

En kompetent og trygg lege!

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

Har gått til denne legen i en god periode nå, og må si at han kommer med gode råd og forklaringer på ulike sykdommer og problemer.
Ikke noe å utsette på kompetansen hans, og føler også at han er en trygg og imøtekommen lege. Så jeg vil trygt anbefale han.

Det jeg synes er litt synd, både her og hos andre tidligere fastleger jeg har hatt, er at de alltid har så dårlig tid. Man føler seg som pasient at det er om å gjøre å bli ferdig fortest mulig. Og det har hendt at det er visse saker jeg glemmer å spørre om, for det går så fort unna. Men om det er legen, eller de forhold som legen må jobbe under som fører til dette har jeg ikke nok innsyn i.

Ellers kunne jeg ønske at det noen ganger var mulig å få telefonisk kontakt med legen. Det hender at en prat på telefonen kan løse et problem, men man må nesten alltid reservere time som er midt i arbeidstiden.