Grønland Basar legesenter

Tøyengata 2 0190 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grønland Basar legesenter

Skrekkelig

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Lyttet ikke til pasientens behov. Har ellers en vennlig tone, men det er ikke nok. Jeg byttet lege.

Proffesjonell.

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Doktor Nguyen er hyggelig, proffesjonell og veldig flink og rask til å foreslå behandling, medisinering eller viderehenvisning.

Lokalene er rene og lyse, kontorpersonalet er hyggelige og raske til å ta telefonen. Det er skjelden kø.

Hver gang jeg har vært der har det vært små forsinkelser, men hver gang har Doktor Nguyen tatt seg ekstra tid til meg som pasient.

Kontoret åpner en time før Grønland senter. Det er nærmest umulig å finne inngangen til kontoret og det anbefales å få en time etter kl. 10 når senteret er åpent og man kan gå gjennom der. Evt. burde legekontoret sette opp bedre informasjon.

Kunnskapsrik, vennlig, blid og hjelpsom

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Min fastlege er moderne, lyttende og rask med å hjelpe. Trenger du fastlege omgående er han veldig fleksibel og gir deg time på dagen. Han er hjelpsom og har alltid et smil på lur. Tusen takk Phuong.

Reseptlegen

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Denne legen er veldig bra hvis du trenger medisiner på resept. Han er veldig effektiv på å skrive ut resepter. Har du andre plager sender han deg effektivt videre. Tar raske konklusjoner og finner rask de enkle løsningene i form av medisiner. Er han usikker sender han deg mer enn gjerne til MR på statens regning slik at han effektivt kan begynne på neste pasient. Trenger du raskt medisiner eller Henvisning til MR er dette riktig mann. For komplekse sykdommer gå for guds skyld videre..

Norges beste innvandrer

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

All spøk til side en hyggelig og profesjonell fastlege. Diplomer på veggene, hurtig behandling og fast håndtrykk.