Fastlegene Colosseum

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegene Colosseum

Elendig!

Lege: Frode Elsness Skrevet

Nok en gang har jeg prøvd å komme i kontakt med min fastlege. I hele 22 min satt jeg å ventet uten svar. Man kan da ikke søke arbeidsgiver om fri for å stille seg utenfor kontordøra til sekretæren for å få time. Nok er nok Mr.Elsness! Dette er å holde pasientene dine for narr!

Flink lege

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Anne lill er dyktig og smart. Hun er god til å se sammenhenger og trygg på faget sitt. Hun kan være nokså direkte, men jeg synes det er bra. Beste fastlegen jeg har hatt.

Ikke en lege for personer med psykiske lidelser

Lege: Frode Elsness Skrevet

Dette er en lege som i sin iver etter å være effektiv - ikke innbyr til at du får forklart hva du egentlig vil si, eller gir noe følelse av forståelse. Han kommer også med krasse utfall som gjør at man føler seg svært liten som person. Utfall som f.eks: -"ja vi må vel det, så nevrotisk som du er.." og "ja det blir ikke lett å finne en blodåre under alt det fettet du har på armene..". Ikke en lege jeg ville anbefalt. Har skiftet lege.

Dyktig og oppdatert

Lege: Frode Elsness Skrevet

Har hatt Elsness som fastlege i 5 år og har ingenting å utsette på ham. Lytter og gir god informasjon. Oppdatert på mine kroniske plager og gir resept på dagen når jeg går tom.

Tar ikke psykiske problemer på alvor

Lege: Frode Elsness Skrevet

Tar ikke psykiske problemer på alvor. Anbefaler derfor ikke Frode Elsness for personer med denne typen problemer.

Har på det lengste opplevd rundt en mnd ventetid for å få time.