Portalen Legesenter

Berger Langmoens veg 6 2386 Brumunddal

Siste vurderinger av behandlere ved Portalen Legesenter

Tommel opp!

Lege: Jan Ove Hoddø Skrevet

Dr.Hoddø er en lege som tar akkurat den tiden han trenger. Hverken mer eller mindre. Jeg hater å være hos legen, så er fornøyd med at det går hurtig de gangene jeg ikke trenger noe mer enn å sjekke en hals e.l, til gjengjeld bruker han god tid de få gangene jeg trenger det. En dyktig lege, som tilpasser seg pasienten.

Omtenksom og stødig

Lege: Jan Ove Hoddø Skrevet

Rolig og lyttende lege som tar deg på alvor. Undersøker deg ordentlig og henviser deg videre når det er nødvendig. Har fokus på det fysiske og det psykiske.

Uinteressert

Lege: Annette Skogholt Skrevet

Overkjører. Lytter ikke. Hjelper ikke å si at en har vondt. Hun ser på dataen at det ikke stemmer. Måler eller sjekker ingenting.

Ikke og anbefale

Lege: Natalie Hage Skrevet

Føler jeg ikke blir hørt og at hun har dårlig tid. Får også følelsen av at hun ikke forstår meg når jeg prøver og si det jeg vil si. Også opplevd mye at hun avbryter meg når jeg prater og ikke lar meg fullføre setninger før hun begynner og prate selv eller snur seg til pcen.
Ofte kommet ut fra kontoret med både fortvilelse og irritasjon. Noen ganger også veldig lei meg for at jeg føler jeg ikke har fått den hjelpen jeg trenger.

Flink og seriøs!

Lege: Natalie Hage Skrevet

- og det er vel akkurat det som er det viktigste! Har hatt denne legen bare kort tid enda, men hun virker svært grundig. Føler hun er på "min side" og det er en god ting! Varm og lyttende og punktlig! Håper jeg får ha henne som min lege i lang tid!