Sentrumlegene Gjøvik AS

Telefonnummer61 13 86 2061 13 86 ...
Bjørnsonsgate 2 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumlegene Gjøvik AS

Veldig flink!

Lege: Even Paulsen Trætteberg Skrevet

Even tar deg godt i mot, lytter og tar deg serrøst. Vennlig og trygg person. Prøvde alltid å hjelpe meg så mye han kunne. VELDIG flink!!

Tar meg alltid på alvor

Lege: Dara Grujic Skrevet

Dara er alltid imøtekommende og tar meg på alvor. Får alltid hjelpen eg trenger hos henne, og er veldig fornøyd med henne som fastlege. Anbefaler henne på det sterkeste.

Helt ok

Lege: Dara Grujic Skrevet

Jeg har hatt Dara siden jeg flyttet til Gjøvik, og hun har hjulpet meg med å finne diagnoser på problemer jeg har hatt over lengre tid. Hun er litt vanskelig å forstå, og mange ganger føler jeg at vi ikke får til en god dialog oss mellom.

Hun har vært dårlig å følge opp på ulike områder, og jeg føler at med en gang det ikke var flere undersøkelser å gjøre var det helt stopp. Det virker også som at hun noen ganger stresser med å få timen ferdig og sende deg avgårde.

Hyggelig og flink kvinne

Lege: Dara Grujic Skrevet

Jeg har i min studietid på 4 år vært hos en annen og byttet til Dara etter ett år først og fremst på grunn av beliggenhet, men ellers var det en god oppgradering for meg. Hun tar meg seriøst og prater på en hyggelig måte som gjør det til en glede å komme innom kontoret. Anbefaler henne på det sterkeste.

Profesjonell spesialist i god atmosfære

Lege: Dara Grujic Skrevet

Hele familien har brukt Dr.Grujic siden hun startet på Sentrum Legesenter, og vi får alltid den hjelpen vi trenger. Hun bryr seg oppriktig om pasientene sine og følger opp avtaler. Kunnskapsrik og presis. Sjelden forsinket! Hvis det ikke er ledig blir vi tilbydt time hos turnuslege, tlfavtale eller internett konsultasjon. Proffe medarbeidere og flotte lokaler.