Åskollen Legesenter DA

Nordbyveien 75 3038 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Åskollen Legesenter DA

Sinne problemer

Lege: Knut Thorbjørn Janzen Skrevet

Hisser seg opp og blir dårlig stemning , ser på pc hele tiden , uprofesjonelt og lite hyggelig👎Jeg har allerede byttet fastlege i dag. Jeg håper å gå til en lege som faktisk bryr seg og er frisk selv.

Trygg og omsorgsfyll

Lege: Sanjay Jain Skrevet

Fastlegen tar meg seriøst hver gang jeg har time hos han. Når jeg har time hos han,så tar grundig undersøkelse. Dette gjør meg trygg når jeg er hos han. Mange ganger gruer jeg meg om det som plager meg ,men han bruker ord som jeg føler meg trygg og tar seriøst mine bekymringer.
Han er den beste legen!

Dyktig og lyttende

Lege: Siri Nelson Skrevet

God lege som alltid tar seg tid og lytter til pasientene. Føler at jeg blir godt ivaretatt og tatt på alvor.

Dyktig og løsningsorientert

Lege: Siri Nelson Skrevet

Hun er ofte forsinket, men hun er verdt å vente på. Hun er blid, varm og rett på sak når det trengs. Hun er veldig konkret og bruker tid på å forklare viktige ting. Hun tar det jeg sier på alvor, og jeg har blitt veldig trygg på henne og føler at hun vil meg vel. Hun er opptatt av å finne de beste løsningene. Jeg har hatt henne som fastlege i flere år.

Dyktig mann

Lege: Sanjay Jain Skrevet

Har hatt Jain som fastlege så lenge jeg kan huske. Har alltid fått tydelige råd og henvisninger når det har vært nødvendig. Han er flink til å lytte og sier det han mener og står for det. Virker som mange pasienter tror de vet bedre enn en erfaren doktor med flere tiårs erfaring og lang utdanning. Og husk at for hver negativ omtale som skrives er det 10 positive som ikke blir skrevet. Noe ventetid må man for øvrig forvente på et legekontor.