Åsgårdstrand Legekontor

Torvet 1 3179 Åsgårdstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Åsgårdstrand Legekontor

Ikke lett å nå opp til Ole Petter Hjelle

Lege: Helene Ingeberg Skrevet

bruker lang tid på å gjøre enkle oppgaver
kan desverre ikke anbefale henne til andre
man må kunne stole på en fastlege

Behagelig og effektiv

Lege: Helene Ingeberg Skrevet

Godt inntrykk av min nye fastlege som virker fokusert på oppgaven. God analytiske evner samtidig som hun effektivt utfører oppgavene under besøket. Varm personlighet som det er lett å få kontakt med, samtidig som hun har den integriteten man behøver i en slik rolle. Tilfeldig at jeg fikk denne fastlegen, og mener jeg har hatt flaks om jeg sammenligner med tidligere erfaringer.

Empatisk lege

Lege: Tobias Pihl Skrevet

Jeg opplever at han er spesielt flink med barn, men også med oss voksne. Han lytter, og henviser videre når det er behov for det.

Jeg har ingenting å utsette på ham som lege, men jeg synes kontoret generelt er for dårlig til å ivareta folks personvern, og til å gi beskjeder. Pasientluka er midt i venteværelset, og man må passe seg for ikke å si noe "privat" om man ikke vil at det skal bli allment kjent. Man får heller ikke beskjed når prøvesvar ankommer, eller om man f. eks har blitt prioritert i vaksinekøen. Det hadde bare vært å sende en sms til brukerne, med en enkel beskjed. (F. eks: Svar på prøver mottatt. Alt ok! Eller: Svar på prøver mottatt. Ta kontakt for time. Eller: Du har blitt plassert i kategori 5
i vaksinekøen.)

Det mest urovekkende er at de ikke klarer å hente fram overførte journaler, fra tidligere legekontor.

De trenger derfor å gjøre noe med rutinene ved selve kontoret.

Misfornøyd

Lege: Helene Ingeberg Skrevet

Hun klarer ikke som sine forgjengere og stille forberedt til timene. Hun avkorter timen dersom hun er forsinket, slik at du bare får feks 8 minutter, i stedet for 20, og beskjed om å bestille deg ny time i stedet.
Hun stiller åpenbare feile diagnoser, fordi hun tilpasser pasientens symptomforklaringer til en diagnose hun mener passer.
Hun er uinteressert i sine pasienter og man kan lure på hvorfor hun har valgt seg dette yrket.

Lyttende og forståelsesfull!

Lege: Tobias Pihl Skrevet

En drøm å komme hit. Følte jeg ble forstått, lytta til og godt tatt vare på. Oppfølging raskt og veldig koselig lege.