Kommunelegene i Holmestrand DA

Langgaten 45 3080 Holmestrand

Siste vurderinger av behandlere ved Kommunelegene i Holmestrand DA

Trygg og lyttende lege

Lege: Ole Johan Bakke Skrevet

Veldig fornøyd med å ha Bakke som fastlege. Han er lyttende og forståelsesfull. Rask og grei kommunikasjon via digitalt nettverk.

En utrolig dyktig lege

Lege: Andreas Dalene Thunes Skrevet

Byttet fastlege og var så heldig å få Andreas. En ekstremt dyktig lege som tar seg god tid til å lytte og snakke med pasienten. Diskuterer mulige løsninger på en god måte og forklarer godt. Han er utrolig kunnskapsrik og trygg med pasientene
Han er rolig og forståelsesfull, og tar det du sier på alvor. Ekstremt fornøyd med Andreas

Bedre lege finns ikke!

Lege: Andreas Dalene Thunes Skrevet

Forståelsesfull og sympatisk ung lege som er meget profesjonell og tilstede. Har alltid gode løsninger og råd og er godt oppdatert. Kona og jeg har han som fastlege begge to og kan ikke få fullrost hans måte å være fastlege på. Bedre blir det ganske enkelt ikke!!

Dyktig lege

Lege: Andreas Dalene Thunes Skrevet

Synes han er forståelsesfull og dyktig og tar behovene dine seriøst. Super fornøyd med han som lege. Mer misfornøyd med legekontoret i Holmestrand og tilgjengeligheten. Gammeldags måte betjeningen jobber på (kun mulig å få time gjennom telefon), trenger man en time ila de nærmeste dagene blir man henvist til andre leger. Har vært hos de andre legene mer enn Andreas noe som jeg synes er veldig synd. Derfor vurderer jeg å bytte legekontor nå.

Forståelsesfull

Lege: Andreas Dalene Thunes Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Andreas, angrer ikke et sekund for at jeg bytta lege til han, har aldri følt meg så hørt og forstått, takketvære han så er livet mitt nå veldig mye bedre enn det var.