3 leger

St Olavsgate 28A 3112 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved 3 leger

Evig ventetid

Lege: Odd Eilerås Skrevet

Her skal du gjerne ha et par timer totalt å rutte med selvom du kun skal ha en konsultasjon eller blodprøve (som tilsier at du må innom til legen). Har vel ikke vært et av mine få besøk hittil hvor jeg har ventet mindre enn 30min. Den ene gangen måtte jeg avbestille timen på stedet da jeg hadde ventet i 55min over oppsatt time, og var på jobb så hadde ikke all evig tid til å være borte. Leit. Har ikke tid til å lytte, kun skrive ned alt som blir sagt/diskutert på PC. Ellers hyggelig.

Veldig fornøyd!

Lege: Odd Sture Skrevet

I starten var det mye misforståelser og tok tid å bli kjent! Men nå er jeg kjempe fornøyd! Jeg sliter psykisk, og fysisk og føler jeg blir godt hørt og tatt vare på! Vi har bygget tillit til medisiner han egentlig ikke vil skrive ut, og han stoler på meg nå! Setter pris på det, veldig fornøyd!

Personalet er eksemplarisk også! Kjapt svar og hjelp til time! Koselig å være der!

Beste legen for barna og meg.

Lege: Ragnar Groenhof Skrevet

Finere lege finnes ikke. Han har en utrolig faglig kompetanse, og er medmenneskelig som få. Han følger opp utrolig godt, og tar seg alltid god tid. Aldri vanskelig å få time.
Hans grundighet og faglig interesse gjør at han aldri ( utrolig nok) tar feil og stiller alltid riktig diagnose, men er allikevel ydmyk nok til å henvise for å være sikker. Takknemlig for legen vår!

Arrogant

Lege: Odd Sture Skrevet

Opplevde nevnte lege som interessert i å hjelpe ved første besøk. Vi lagde en plan rundt medisinering. Da jeg kom til vurdering etter en stund hadde han glemt hva vi snakket om og hvilke medisiner. Jeg har kronisk sykdom og prøvde å gi utrykk for at jeg var inne i en dårlig periode fikk da beskjed om at jeg hadde jo klart å komme meg til de. Dette var et slag i ansiktet og oppmuntrett ikke til videre samtale.

Arrogant og frekk

Lege: Ragnar Groenhof Skrevet

Jeg opplevde en lite imøtekommende lege, uhøflig og arrogant . En gang ventet jeg på venteværelset i over 20 minutter, greit det hvis jeg ikke hadde blitt avspist etter 10 min på hans kontor . Han reiste seg og sa: nå har jeg en ny pasient. Han var mest opptatt av blodprøver og røntgenbilder, ikke se hvem pasienten var. En lite hyggelig opplevelse, glad jeg sluttet der.