3 leger

St Olavsgate 28A 3112 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved 3 leger

Bunnsolid

Lege: Odd Sture Skrevet

Odd Sture har lang erfaring og bred kompetanse, og er det en lege jeg stoler fullt og fast på er det ham.
Jeg kjenner godt til helsevesenet og der finner du leger av ymse karakter som man finner i alle profesjoner.
Hele min familie og bekjente er hans fastlege.
De gangene vi har benyttet hans tjenester har vi vært strålende fornøyd og vi føler oss meget godt og riktig ivaretatt.
Odd har jeg fått tak i selv på ferie i utlandet, til og med når han selv har vært på ferie.

Dyktig lege

Lege: Odd Sture Skrevet

Jeg er godt fornøyd med Odd Sture som lege. Har alltid fått god oppføling, og føler at han lytter og kan faget sitt bedre enn andre leger jeg har vært hos. Han virker som en veldig erfaren lege, og jeg er trygg på at jeg får den behandligen jeg trenger.

Dyktig lege

Lege: Ragnar Groenhof Skrevet

Groenhof er en dyktig lege med mye kunnskap. Familien min har også denne legen. Han reddet meg en gang i tiden da jeg hadde vært på 3 andre lege besøk fordi jeg hadde vondt i benet(hadde slått meg). Han var den eneste som fant ut at det var brokket! Well done!

Uff da

Lege: Odd Sture Skrevet

Sture er sløv og gir lite av seg selv. Han ga meg resepten uten og undersøke meg eller stille noe vesetlige spørsmål. Studenten hans som var innom når jeg var der var flinkere!

uhøflig

Lege: Odd Sture Skrevet

jeg føler ikke jeg blir tatt på alvor eller får den behandlingen jeg trenger..
Ringer du inn og spørr om en helt human spørsmål eller sier du har vært innom en annen lege så slengern bare på røre..

vet ikke helt hva jeg skal si, ikke mye høflig eller service!