Tønsberg Medisinske Senter AS

Kilengaten 18 3117 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Tønsberg Medisinske Senter AS

Topp

Lege: Morten Bastøe Skrevet

Ærlig og rett på. Ikke alle pasienter liker det. Lang lang erfaring med han. Han er veldig tilgjengelig hvis det kan være noe viktig/alvorlig. Still deg i køen hvis du har dill eller kontaktbehov. Hvis du er hypokonder bør du finne annen fastlege. Imponert over at han alltid er godt forberedt, at han er rask uten at du føler at han har dårlig tid. Sammenlignet med hva jeg hører om fastleger fra familie og kjente er han blant de beste i regionen.

Ikke ivaretatt.

Lege: Thea Louise Brøngel Skrevet

3 ganger har jeg måttet forholde meg til denne legen. Første gang fikk jeg beskjed om at smerte er noe jeg må bare leve med. Andre gang var etter en operasjon da jeg ønsket noe smertestillende, endte opp med ikke svar, og måtte dermed kontakte legevakt. 3 var da jeg ringte tidlig på morgen for å bestille time, fikk tlf samtale istedenfor. Og i tlf samtalen får jeg beskjed om at hun ikke kan gjøre noe å jeg må kontakte legevakt. Synes det er rart at jeg må forholde meg så mye til legevakt da jeg har en fastlege som fint kan hjelpe meg med de problemene jeg har.

Omsorgsfull, forståelsesfull og faglig dyktig

Lege: Thea Louise Brøngel Skrevet

En god fastlege som lytter og viser interesse. Hun er faglig sterk og kjenner helsesystemet godt. Gir gode råd og henviser videre ved behov.

Dårlig service

Lege: Thea Louise Brøngel Skrevet

Hei. Har hatt problemer med tidligere leger og håpet på å få hjelp med mitt problem ved å bytte til en kvinnelig lege. Men dessverre så hjalp meg ikke noe. Har sendt melding til både lege og kontor i løpet av 2 uker men enda ikke fått noe svar. Nå har det gått snart 3 uker. Så jeg håper at neste lege vil hjelpe. Elendig service iallefall.

God støtte

Lege: Elena Shilop Skrevet

Super lege som tok godt tak i alvorlig situasjon i familien og fulgte bra opp. Tusen takk Shilop :-)