Atlaslegene

Gauterødveien 6B 3154 Tolvsrød

Siste vurderinger av behandlere ved Atlaslegene

Den beste fastlegen man kan ønske seg!

Lege: Hans Halvard Tvedten Skrevet

Mine erfaringer at Tvedten er rolig, trygg, profesjonell og meget lyttende i samtale med meg som pasient. Han virker interessert og henviser hvis nødvendig. Jeg føler meg trygg som pasient hos denne dyktige fastlegen og har aldri opplevd ikke å bli tatt på alvor.
Håper han blir lenge da jeg ikke har ønske om noen annen fastlege til hverken meg selv eller min familie. Anbefales!

Veldig god og trygg lege

Lege: Hans Halvard Tvedten Skrevet

Opplever han som en lege som er flink til å kommunisere med pasienten og tar gode valg på hans vegne
Bare gode ord og si om han!

Nøye, streng og lyttende

Lege: Helene Birgit Linnea Lindbäck Skrevet

Som voksen kvinne møtte jeg veggen. Hos Lindbäck møtte jeg en lege som lyttet og hjalp meg. Evig takknemlig for hjelpen jeg fikk. Og rundt Lindbäck er det flere helsepersonell jeg også benyttet meg av. Men jeg har også hatt mine to døtre innom henne, de opplevde henne som alt for streng. Om man kommuniserer målbevisst og rolig får man en saklig vurdering tilbake. Anbefaler!

Faglig dyktig og hyggelig

Lege: Helene Birgit Linnea Lindbäck Skrevet

Jeg og mine barn har hatt flere fastleger men har vært mest fornøyd med Lindbäck. Hun er empatisk og nøyaktig.

Nøyaktig lege, men de mest uhøflige legesekretærene

Lege: Helene Birgit Linnea Lindbäck Skrevet

Veldig fornøyd med legen. Datter på 16 også fornøyd. Men mer sure og frekke legesekretærer skal du lete lenge etter.