Sandnes klinikken

Solaveien 95 4316 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sandnes klinikken

Veldig bra.

Lege: Cathrine Fossen Skrevet

Grundig, hører på hva du sier og er snar til å sende deg til nærmer undersøkelse om det er noe hun er i tvil om.

Sjokkert!

Lege: Cathrine Fossen Skrevet

Samboeren min og jeg flyttet nettopp til Sandnes og trengte ny lege, men det er det dummeste vi har gjort, å velge henne! Jeg kjenner meg igjen i alle de negative kommentarene her, og de er så absolutt berettiget.

Jeg kunne skrevet en avhandling om våre ubehagelige opplevelser, for det er mange!

Ingen av oss går noe særlig til lege, men akkurat i år har det blitt mye, pgr av samboeren mistet en finger i en arbeidsulykke og jeg har gått med ørebetennelse siden januar, vil tippe jeg personlig har vært hos denne legen 10 ganger med vondt øre, hun har ennå ikke funnet noe som hjelper meg. Fingeren til samboeren min hadde hun ikke peilig på som hun sa, likevel var det så vidt han fikk henvisning til spesialist.

Nå er tiden kommet for en gynekologtime, Dvs celleprøve, jeg har de siste 3 ukene ringt legekontoret 3 ganger, der jeg har bedt om å få henvisning til gynekolog da jeg ikke ønsker å ta dette hos legen. De har livet å ringe tilbake, både sekretær og lege, har livet å sende en henvisning, men når jeg ringte idag igjen, ble jeg bare ledd av, fordi det var slik at den prøven skulle tas hos fastlege, og at man aldri fikk henvisning via tlf. Hadde de bare informert om dette første gang jeg ringte for 3 uker siden....

Jeg ble så sjokkert over behandlingen at jeg søkte litt på nett, kom over denne siden her, som jeg ikke visste om, og jammen stemmer alle kommentarene fra tidligere!

De har kun telefontid i resepsjonen 3 timer til dagen, så det er umulig å komme gjennom, i tillegg, når msn har time, har jeg hver bidige gang ventet 20-60 minutter, grunnet forsinkelser.

Fy for skam!
Det skal bli en fryd å bytte fastlege, alt annet må være bedre enn dette, og forhåpentligvis vil man etter 10 mnd bli kvitt ørebetennelsen......

God lege

Lege: Cathrine Fossen Skrevet

Jeg har ikke vært så mange ganger hos Cathrine, men de gangene jeg har vært hos henne er jeg fornøyd. Hun er rett på sak og er veldig ryddig. Jeg føler at hun tar meg på alvor.

Fantastisk lege

Lege: Cathrine Fossen Skrevet

Jeg byttet til Cathrine Fossen før min første graviditet. Hun har virkelig tatt meg på alvor og følgt meg opp. Hun er konkret og effektiv. Kan virke litt kald men det er hun absolutt ikke. Kan virkelig anbefales.

Ikke imponert

Lege: Cathrine Fossen Skrevet

Må si meg enig i de andre kommentarene her.Jeg føler ikke at jeg ble tatt seriøst og ble stadig avbrutt da jeg gikk til henne.Hun virker lite engasjert og jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor