Sandnes klinikken

Solaveien 95 4316 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sandnes klinikken

Helt enig

Lege: Cathrine Fossen Skrevet

Er helt enig i det negative som blir skrevet. Det var faktisk fint å lese at det ikke bare er jeg som har hatt denne opplevelsen.

Det verste med dette kontoret generelt er at man må ringe hele dagen lang for å prøve å komme gjennom, og man må vente lenge for å få legetime.

Legen er helt forferdelig, har aldri følt meg så lite tatt på alvor. Alt som blir skrevet her er helt rett. Hun fnyser av alt jeg sier, og rister på hodet. Har aldri opplevd en så uhøflig person som liksom skal være til min hjelp....

Nå har jeg endelig fått meg en annen lege!

Byttet etter første besøk

Lege: Cathrine Fossen Skrevet

Tilnærmet umulig å komme igjennom på telefonen. Var der for flere måneder siden og venter ennå på tilbakemelding angående prøvene mine. Har ringt sykehuset og de bekrefter de er oversendt til henne for LENGE siden. Ringer kontoret hennes, men blir stående i telefonkø lenge,lenge. Når jeg får svar er de ansatte sure og korte i svarene. Den ene gangen sa de " Det er dårlig forbindelse, jeg kan ikke høre deg" og så la de på røret før jeg fikk sjansen til å flytte meg litt for å få bedre mobildekning. Da hadde jeg ventet i telefonkø 23 minutter først!
Nå bytter jeg lege, og håper jeg endelig kan få tilbakemelding på det jeg har blitt undersøkt for.

Mitt mest ubehagelige legebesøk

Lege: Cathrine Fossen Skrevet

Dette er det mest ubehagelige legebesøket jeg har vært på noensinne og jeg kjenner meg igjen i mye av det som er skrevet her tidligere. Legen var svært lite imøtekommende og jeg ble sendt ut etter toppen fem minutter. Det var ikke rom for å stille spørsmål og undersøkelsen jeg fikk var usedvanlig hard og ubehagelig - noe det ble vist lite forståelse for. Synes dette er svært spesielt når det dreide seg om første legebesøk i første svangerskap. Jeg gikk fra legekontoret med mer spørsmål enn svar og har allerede skiftet fastlege. Har tidligere prøvd å nå legekontoret pr telefon, men etter utallige forsøk ga jeg rett og slett opp. Skriver denne vurderingen i håp om at andre kan unngå denne opplevelsen.

Tar seg ikke tid

Lege: Cathrine Fossen Skrevet

Tar seg ikke tid til deg. Gynekologisk undersøkelse var stressende. Selv med denne undersøkelsen var hele "timen" overstått på bare 5 minutter. Gav meg ikke tid til å slappe av. Fikk meg til å føle meg dum da jeg ikke klarte å slappe av. Gikk fra legekontoret med en ubehagelig følelse.

Arrogant og lite forståelsesfull

Lege: Cathrine Fossen Skrevet

Dette er ikke bra. Utstråler uinteresse og er arrogant og virker uinterresert. Føler at jeg ikke blir tatt seriøst og har ikke kontroll over hva som er gjort og ikke gjort. Brukte nesten et år på å få skrevet en henvisning og denne legen skal jeg ALDRI til igjen. Hold dere langt unna denne legen!