Haugesund Medisinske Senter

Skåregaten 112 5527 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Haugesund Medisinske Senter

Ja jeg tror det er det men har bare vært en gang

Lege: Brita Luggenes Skrevet

Ja det første inntrykket jeg fikk av henne var veldig bra nå er det første timen min.Men det var en som hadde tid til å snakke så hun blir kjempe bra tenker jeg.Så henne kan jeg annbefale ut fra det jeg opplevde i dag <w3

Lege i tidsklemma

Lege: Eirik Røthing Simonsen Skrevet

Kommer inn 25 min.for sent.Etter 10 min.blir jeg bryskt avvist om at jeg er på overtid og forsinker de andre.
Pris over 300kr.

SVÆRT FORNØYD !!

Lege: Brita Luggenes Skrevet

Som en eldre mann som har hatt flere fastleger i mitt liv, vi jeg si at Brita er den suverent beste fastlege som jeg har hatt!
Fikk tillit til henne med en gang og hun oppfattes som interessert i meg som pasient.
Lyttende, tok tak i videresending til spesialt(er).
Ser me forventning frem til neste time.

Varm og profesjonell

Lege: Monika Wiese Skrevet

Monika Wiese tenker hele mennesket- er profesjonell, kunnskapsrik, reflektert, klok og varm. Hun er effektiv samtidig som en føler seg ivaretatt. Og selv om hun er presset på tid (noe alle leger er), så stiller hun til slutt alltid spørsmålet "var det noe mer du tenkte på?". Anbefaler henne på det varmeste!

Ikke helt fornøyd.

Lege: Eirik Røthing Simonsen Skrevet

Legen er forsåvidt flink og har mye kunnskap, men jeg opplevde ikke at jeg følte meg veldig godt ivaretatt de årene jeg hadde denne legen. I hovedsak manglende oppfølging av depresjon og antidepressiva man fortsatt står på etter over 4 år. Som sagt flink lege, men savnet oppfølging og gikk ofte derifra uten at jeg følte at jeg hadde fått den hjelpen jeg trengte. Følte også at resepsjonsdamene kunne høres litt irriterte ut noen ganger, Men somregel veldig hyggelige!