Nesttun Allmennpraksis

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttun Allmennpraksis

Svært dårlig erfaring

Lege: Lene Kristin Kroken Skrevet

Er enig med de fleste andre vurderingene her. Opplevde at legen ikke lyttet til hva jeg sa, og følte at hun ikke tok meg alvorlig. Har nå måttet gå rundt over lengre tid med plager som jeg forventer at en lege skal ta seriøst. Kommer til å bytte lege.

En somhar pasienten i sentrum

Lege: Bent Folkvord Skrevet

Hatt Bent Folkvord som fastlege i mange år. Meget fornøyd. Han ser meg (eller andre i familien) der vi er. Gir ikke opp før han kommer til bunns i problemene. Ikke minst En god lytter og flink veileder. Er alltid trygg når jeg innimellom må oppsøke legen. Tar seg tid til hver enkelt. Da gjør det ikke noe om en må vente litt før en kommer inn til avtalt time. Godt humør. Er oppdatert på min journal når jeg kommer inn så han stirrer ikke inn i PC skjermen.
Relativt kort ventetid for time. Kommer alltid til ved akkutt sykdom. Fantastisk legesenter. (Nesttun allmennpraksis) Alle som jobber der burde få en rosebukett i ny og ne.

Faglig flink,lyttende og positiv

Lege: Lene Kristin Kroken Skrevet

Jeg skriver vurderingen for mor,da hun dessverre ikke er i stand til dette selv. Hun ville at jeg skulle skrive vurdering og sier: først synes jeg hun virket som en arrogant jentunge,men nå føler jeg at jeg blir godt ivaretatt. Det er, som datter, også min mening. Hun bryr seg om mor,tar de tester og prøver hun skal og følger opp. Er hun i tvil tar hun kontakt med andre instanser og det er betryggende. Hun har også ringt meg privat før timer for å høre min mening om situasjonen og det setter jeg veldig pris på. Har og fått et nummer jeg kan ringe i helt spesielle tilfeller,dersom det skulle være nødvendig. Hva mer kan en vente? Vi er veldig godt fornøyd

Blir ikke tatt seriøst

Lege: Lene Kristin Kroken Skrevet

Har ila. de siste 2 årene vært innom legen 2 ganger, og begge besøkene har vært bortkastet. Legen tok meg ikke seriøst og ville heller ikke gi meg henvisning videre. Jeg følte at hun ikke lyttet til hva jeg sa, og hennes svar antydet at mine spørsmål og bekymringer var tullete. Har nå byttet fastlege

Super lege!

Lege: Bent Folkvord Skrevet

- Faglig dyktig og grundig
- Høyrer på kva du har å sei
- Forklarar og begrunnar alt han gjer på ein forståeleg måte
- Kommunniserer godt
- Viser omsorg utan å bli privat og klein
- Humor og sosiale antenner
- Er alltid oppdatert på journalen og hugsar alt me har prata om tidlegare

Har hatt han til fastlege gjennom alt frå stress pga vanskelege arbeidsforhold til enkle infeksjonar eller gynekologundersøkingar, samt gjennom to graviditetar. Alltid like nøgd med oppfølginga. Har alltid følt meg tatt på alvor og ivaretatt. Anbefalast!

Synest også damene i skranken er trivelege og hjelpsomme.