Nesttun Allmennpraksis

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttun Allmennpraksis

Dyktig

Lege: Bent Folkvord Skrevet

Bent Folkvord har vært fastlegen min i mange år, og han er svært dyktig.
Han strekker seg alltid langt for at jeg som pasient skal få det best og enklest mulig.
Humøret er også på topp, og han har som regel en spøk eller to på lager.
Jeg anbefaler han på det sterkeste!
Det eneste jeg ikke er like fornøyd med er personene som jobber i skranken.
De er ofte sure/ irriterte og ikke så hjelpsom.

Involverende venterom

Lege: Rolf Arne Løvøy Skrevet

Svært uheldig resepsjonsområde, da den ligger midt i venterommet og alle på venterommet blir involvert i din samtale med personalet. Urinprøveskap er plassert i venterommet, og det er ubehagelig å levere prøvene der til alles beskuelse. Ellers er legekontoret rent, ryddig og pent.

er det greit å vente 1 time?

Lege: Kari Skagseth Skrevet

om du vil ha en lege som greier å forholde seg til timeplanen, er det ikke denne legen du vil ha. Har vært 2 ganger til lege siste året og begge ganger har jeg ventet 1 time. første time var sent på dagen, det er greit, men andre gangen var tidlig på dagen i 11 tiden. likevell ble det 1 time venting. Hun jobber visstnok også på Volvat og er derfor ikke alle dager på Nesttun. Dette mener jeg er kritkkverdig. Likevell har hun full liste som fastlege. Jeg er ikke fornøyd med hennes vurdering og behandling. Og selv er jeg også helsepersonell. Jeg er på jakt etter ny fastlege for å si det slik.

Annsiktet utad

Lege: Kari Skagseth Skrevet

*Nok hyggelig, vennlig og imøtekommende som menneske, men desverre aldri tilgjengelig ved behov. Ved konsultasjon er følelsen av å alltid måtte skynde seg ferdig og den påfallende tendensen til å trekke konklusjoner før man som pasient har fått snakket ferdig like ubekvem som urovekkende
*Uakseptabel lang ventetid for timebestilling
*Svært lite imøtekommende og ubehagelig fremtredende personell både på telefon og ved personlig fremmøte. (der er dog èn av personellet som fremstår både som service minded og pasientvennlig) Generelt usympatisk utrykk som bærer preg av manglende empati, respekt og forståelse for den enkelte pasient - og kunde..

Dyktig lege

Lege: Rolf Arne Løvøy Skrevet

Lege med store fagkunnskaper og utmerkete evner til å ivareta pasienter.