Nesttun Allmennpraksis

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttun Allmennpraksis

Veldig fornøyd!

Lege: Benedicte Djupesland Skrevet

Veldig fornøyd, opplever å bli sett, hørt og tatt på alvor! Hun er vennlig, løsningsorientert og trygg.

Kald, svært lite empatisk og uinteressert

Lege: Kari Skagseth Skrevet

Gruer oss til å bruke henne. Velger privat alternativ selv om det koster oss «skjorta». Barnet vårt fikk sprøyte- og vaksineangst etter møtet med henne. Vi har brukt mye tid og krefter på å komme over dette!

En fantastisk fin og dyktig lege

Lege: Bent Folkvord Skrevet

Bent ble vår lege i forbindelse med at fastlegeordningen ble innført for 20 år siden. Han er grundig, kunnskapsrik, imøtekommende, omgjengelig, meget erfaren, har glimt i øyet og gode kommunikative evner. Vi møtes alltid av et vennlig smil i avslappende atmosfære. Vi har vært svært fornøyd med Bents ivaretakelse av våre kroniske sykdommer såvel som akutte tilstander. Som følge av den betryggende oppfølgingen, har langtidskomplikasjoner vært unngått. Han er strukturert og holder alltid ord, for eksempel gis tilbakemeldinger om prøvesvar så fort disse er klare, stort sett innen 1-2 virkedager.
Grunnet flytting til annen landsdel, ble vi nødt til å skifte fastlege. Vi har ennå tilgode å møte slik en empatisk, dyktig og pålitelig lege som Bent. Vi savner ham!

Flink å lytte, følger opp

Lege: Kari Skagseth Skrevet

Kari er flink å lytte, kommer med relevante spørsmål og flink å forklare. Hun har også "lest" seg opp på forhånd, slik at hun slipper å sitte med nesen i PC'en når du er tilstede og kan heller ha fokus på deg.
Virker veldig pliktoppfyllende, og svært flink til å følge opp.
Har hatt henne som fastlege noen år nå, desidert beste fastlegen jeg har hatt, faktisk ikke noe jeg i farten kan se kunne eller burde vært bedre.

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Rolf Arne Løvøy Skrevet

Dr. Løvøy er en dyktig lege med et bredt arsenal av kunnskap rundt muskulære skader. Gjennom de 15 årene jeg har hatt Løvøy som fastlege tar han meg alltid seriøst med et genuint ønske om å gjøre situasjonen bedre. Tusen takk for all hjelp, Dr. Løvøy!