Nesttun Allmennpraksis

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttun Allmennpraksis

Blir ikke tatt på alvor

Lege: Kari Skagseth Skrevet

Opplever at legekontoret alltid er fullt noe som fører til lang ventetid for å komme inn til legen.Går ikke til legen ofte men når jeg virkelig må. Desto verre er følelsen av å ikke bli tatt på alvor når du kommer til legen med det som plager deg. Ble kjempe skuffet og gikk ut med en stor klump i magen.

Svært dyktig

Lege: Bent Folkvord Skrevet

Folkvord er etter min mening svært dyktig. Han tar seg god tid og jeg opplever at han ser meg som helt menneske, og tar hensyn til både fysiske og mentale faktorer.

Han lytter, og jeg har tilitt til hans vurderinger. Selv om det finnes mange fastleger som er nærmere der jeg bor, velger jeg å reise 13 km hver vei for å beholde Folkvord.

Tilgjengeligheten er også svært god, og jeg kommer som regel til på dagen, eller dagen etter.

Pluss også for at legekontoret har innført bestilling via Intenett og SMS. Dette gjør at jeg slipper å stå i telefonkø. Systemetet fungerer kjempebra.

Dårlig

Lege: Bent Folkvord Skrevet

Hadde han som fastlege i alle år (til jeg byttet i vinter). De siste 5 gangene jeg ønsket konsultasjon ble jeg henvist til en annen lege på legekontoret da han ikke var på jobb den dagen.

Moderne lokaler, men dårlig venterom. Resepsjonistene er sure og lar deg stå utenfor vinduet i flere minutter mens de snakker om hva de gjorde i går.

Verken eller

Lege: Kari Skagseth Skrevet

Har gått til denne legen i et lite år nå. Virker som hun hører på meg, men føler vel gjerne at jeg ikke er blitt tatt så alvorlig. Kjenner litt på følelsen av å ikke komme noen vei med det som plager meg.

Elendig lege

Lege: Kari Skagseth Skrevet

Rent profesjonelt er hun kritikkverdig. Har vært hos henne to ganger og begge var forskrekkende. Tok seg slett ikke tid til å verken spørre eller lytte, etter 10 min fikk jeg beskjed om å gå selv om vi ikke var ferdig å diskutere, og grunnen var at jeg kun hadde booket en "enkelttime"! Og dette var etter 45 min venting pga forsinkelse. Ikke fant hun ut av noe heller, men hun prøvde jo ikke hardt. Ikke var damen imøtekommende eller hyggelig/sympatisk heller. Dette er dårlig kundebehandling på sitt sterkeste!