Eid Legekontor

Bøen 5 6770 Nordfjordeid

Siste vurderinger av Eid Legekontor

Med kulturinteresser i tillegg. . .

Lege: Einar Melvær Sandven Skrevet

Eil lege det er lett å snakke med, som lyttar, og som tydeleg har innsikt i det han driv med. - Uformell, humoristisk. Ja, og så med sterke kulturelle interesser.
Slike legar det vil Gamle Noreg ha!

Uinteressert

Lege: John Mathias Garlid Skrevet

Virker uinteressert i å finne ut kva som feiler meg som pasient og korleis ein skal løyse det. Han virkar for å tru alt kan kurerast med ein paracet og eit glas vatn. Eg føler meg verken trudd eller respektert i møte med legen, då han bagatelliserar problema og oppfører seg som han trur at eg berre diktar opp plagene mine. Har også opplevd at han trur han kan «prate» meg frisk.

Veldig usympatisk

Lege: Anita Merete Orvik Skrevet

Hun tar seg tid til å høre på pasienten i starten av timen, men har en ovenfra-ned-holdning som raskt kommer frem, og hun fremstår ekstremt usympatisk. Har ikke fått hjelp til det jeg trengte hos henne, og har heller ikke følt meg komfortabel i pasientstolen der. Dette er ikke slik et lege/pasientforhold skal være.

Ein god lege.

Lege: Ingeborg Storaas Saltbones Skrevet

Blir søkt vidare på det ho ikkje kan svare på kva det er. Ein hyggeleg og kjekk lege det går ann å snakke med.

Dårlige erfaringer

Lege: Anita Merete Orvik Skrevet

Legen viser lite forståelse og empati for pasientens situasjon. Har opplevd at legen gjentatte ganger bagatelliserer problemer og ikke tar pasienten på alvor. Sitter generelt igjen med en følelse av å være lite verdt etter en time.