Eid Legekontor

Bøen 5 6770 Nordfjordeid

Siste vurderinger av Eid Legekontor

Blid

Lege: Kristianne Teharun Nore Skrevet

God kunnskap, empatisk og vennlig. Strekker seg langt. Tar grundig vurderiger og konferer med kolleger ved bekrftelse el usikkerhet. Anbefales pga medfølelse

Fantastisk fastlege

Lege: Thomas Vingen Vedeld Skrevet

Fantastisk og god fastlege. Vore fastlege for meg lenge og høyrer og lytter og kjem med gode tiltak til problem og sykdom. Anbefales A++++++

Med kulturinteresser i tillegg. . .

Lege: Einar Melvær Sandven Skrevet

Eil lege det er lett å snakke med, som lyttar, og som tydeleg har innsikt i det han driv med. - Uformell, humoristisk. Ja, og så med sterke kulturelle interesser.
Slike legar det vil Gamle Noreg ha!

Uinteressert

Lege: John Mathias Garlid Skrevet

Virker uinteressert i å finne ut kva som feiler meg som pasient og korleis ein skal løyse det. Han virkar for å tru alt kan kurerast med ein paracet og eit glas vatn. Eg føler meg verken trudd eller respektert i møte med legen, då han bagatelliserar problema og oppfører seg som han trur at eg berre diktar opp plagene mine. Har også opplevd at han trur han kan «prate» meg frisk.

Veldig usympatisk

Lege: Anita Merete Orvik Skrevet

Hun tar seg tid til å høre på pasienten i starten av timen, men har en ovenfra-ned-holdning som raskt kommer frem, og hun fremstår ekstremt usympatisk. Har ikke fått hjelp til det jeg trengte hos henne, og har heller ikke følt meg komfortabel i pasientstolen der. Dette er ikke slik et lege/pasientforhold skal være.