Stad legeteneste

Telefonnummer57 86 30 2057 86 30 ...
Eid Legekontor/Selje legekontor 6770 Nordfjordeid

Siste vurderinger av behandlere ved Stad legeteneste

Dårlig

Lege: Anita Merete Orvik Skrevet

En lege eg har omtrent bare dårlige erfaringa med som min tidligare fastlege. Opplevde å ikkje bli tatt seriøst svært ofte, og ho fekk meg alltid til å føle meg veldig liten og ubetydelig, og at problema mine ikkje eksisterte - som at alt eg sa bare var oppspinn. Frekk i tonen.

Det er også fleire alvorlige ting ho har skreve i sjukejournalen min, som mulige diagnosa, som ho aldri har nevnt til meg - som eg har oppdaga år i ettertid. Trur legen eg har ei diagnose, so burde det nevnast til meg. Totalt ubrukelig.

Håpløs

Lege: Thomas Erik Gabriel von Bonsdorff Skrevet

Aldri vært borti en mer uintresert og uengasjert lege. Du ber om hjelp men ingenting skjer. Får beskjed med sjukehusleger at du vil bli kontaktet av fastlegen iløpet av en uke. No har måneder gått uten en lyd.

Både effektiv og lyttande

Lege: Trond Vegard Vatne Skrevet

Flott lege!

Romsleg i humøret.

Rask og effektiv med papirarbeid som førarkortattest, fornying av resept, blodprøver.

Og lyttande til 'langtidsdiagnoser'.

Verka å vere kunnskapsrik og har god kommunikasjonsevner

Lege: Mari Holm Skrevet

Eg opplevde at legen var interessert i å finne ut kva behov og ønskje eg hadde som 'pasient'. Legen svarte på spørsmål og ga nok informasjon til å gjere det mogleg å sjølv danna seg oversikt over situasjonen ein stod i.

Fantastisk!

Lege: Kristianne Teharun Nore Skrevet

Tar seg god tid til å forklare og trygge pasient. utstråler god energi og er pedagogisk flink med mennesker og ordene som blir brukt. Følte oss utrolig godt i varetatt samtidig det å bli tatt på alvor!

Vi kom som bekymrede foreldre, men dro med en lettelse. dette på bakgrunn av gode undersøkelser som ble gjort og bilde den aktuelle legen regner for foreldrene.