Stad legeteneste

Telefonnummer57 86 30 2057 86 30 ...
Eid Legekontor/Selje legekontor 6770 Nordfjordeid

Siste vurderinger av behandlere ved Stad legeteneste

Lyttende

Lege: Trond Vegard Vatne Skrevet

Her fikk jeg en positiv overraskelse, lyttende tillitskapende og gav seg tid til meg, følte at han "såg" meg som pasient/menneske. Så langt bare positive erfaringer. Han er nå blitt min nye fastlege

Blid

Lege: Kristianne Teharun Nore Skrevet

God kunnskap, empatisk og vennlig. Strekker seg langt. Tar grundig vurderiger og konferer med kolleger ved bekrftelse el usikkerhet. Anbefales pga medfølelse

Veldig usympatisk

Lege: Anita Merete Orvik Skrevet

Hun tar seg tid til å høre på pasienten i starten av timen, men har en ovenfra-ned-holdning som raskt kommer frem, og hun fremstår ekstremt usympatisk. Har ikke fått hjelp til det jeg trengte hos henne, og har heller ikke følt meg komfortabel i pasientstolen der. Dette er ikke slik et lege/pasientforhold skal være.

Dårlige erfaringer

Lege: Anita Merete Orvik Skrevet

Legen viser lite forståelse og empati for pasientens situasjon. Har opplevd at legen gjentatte ganger bagatelliserer problemer og ikke tar pasienten på alvor. Sitter generelt igjen med en følelse av å være lite verdt etter en time.

Dårlig

Lege: Anita Merete Orvik Skrevet

Lite imøtekommende, virker som hun har mer peiling på ditt privatliv enn du selv har og gjør sine egne vurderinger av dette uten noe mer diskusjon. Føler seg rett og slett lite verdt i ett møte med denne legen. Mitt inntrykk av denne legen er dårlig og det er absolutt ikke slik det skal være.