Lilleeng Legesenter

Lilleengveien 8 1523 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Lilleeng Legesenter

Trygg,imøtekommende og faglig dyktig!

Lege: Kristoffer Bordado Simensen Skrevet

Trygg, hyggelig og forståelsesfull lege som er kompetent i faget sitt, og som tar meg på alvor. Opplever også de som jobber på kontoret som imøtekommende, blide og trivelige. Jeg får alltid en time hvis det haster. Tommel opp, jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Trygg og god lege

Lege: Geir Kristensen Skrevet

Jeg er meget fornøyd med å ha Geir som lege. Han tar tak i problemer, ser på deg når man har en samtale, henviser når han skal og viser forståelse. Føler legen tar seg tid til deg når du kommer, og viser ikke tegn til at han har dårlig tid. Veldig fornøyd.

Flink

Lege: Geir Kristensen Skrevet

Effektiv men lyttende og interessert. Tar prøver. Tar seg tid til å forklare ting. Vennlig. Tar pasienten på alvor. Jeg er fornøyd både som pasient, og som ledsager for min mor som også har ham som lege.

Meget bra!

Lege: Geir Kristensen Skrevet

Han lytter til det jeg har å si. Vurderer utfra beskrivelsene. Er effektiv og hyggelig. Litt trøblete å få timer, men det løser seg stort sett.

Interessert

Lege: Kristoffer Bordado Simensen Skrevet

Veldig fornøyd med Kristoffer!
Han er respektfullt og løsningsorientert. Han henviser videre om det er noe han ikke kan hjelpe til med og skjønner at både som pasient og som mor til to av hans pasienter, så kan og vet jeg endel om både min og mine barns helse.