Lilleeng Legesenter

Lilleengveien 8 1523 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Lilleeng Legesenter

Kambolegesenter

Lege: Hans Gøran Bergstrøm Skrevet

Ok fornøyd med legen, men legekontoret virker som et rot ingen tar ansvar ikke hyggelig personal ved skranken. Og topper på med at legen flytter og tar med seg pasientmottak si uten å informer dette til pasientene. For oss tar det en time med kollektiv for å dra til nye stedet. Så NEI dette er ikke greit og ihvertfall vis man ikke gidder å sende et brev for å informe om dette, tar ikke med meg sykebarn på bussen 1 time.

Lege med dårlig tid

Lege: Geir Kristensen Skrevet

Arrogant, bare skriver på pc, ser ikke på deg , er ikke sikkert han hørt på hva jeg har sagt, inn og ut på 10 min. Bytter lege

Er den beste legen jeg har hatt

Lege: Geir Kristensen Skrevet

Han tar seg tid og hører på deg. Ikke problem å henvise deg videre. Legen jeg hadde før gjorde ingen ting.

Bra Lege.

Lege: Hans Gøran Bergstrøm Skrevet

En lyttende lege, men har oplevd at han glemmer. Måtte skifte til annen lege pga. avstanden da jeg flyttet. Ellers hadde jeg fortsatt hos ham. Ventetiden på optil 35 minutter på venting av at kontoret tar tlf. er for lang.

En super lege

Lege: Kristoffer Bordado Simensen Skrevet

En lege som tar deg på alvor er lyttende og forklarende, sender deg videre om han er i tvil ! Har byttet fra en annen lege i Moss som var det helt motsatte, var vant til en tilsvarende lege i en annen kommune jeg bodde i, endelig funnet den rette legen for meg !