Sjøgata Medical

Sjøgata 1B 8656 Mosjøen

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøgata Medical

Dårlig førsteinntrykk

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Meget arrogant, uprofesjonell og lite ydmyk.
Han snakket dårlig om andre leger jeg har hatt.
Jeg har en en sykdom og fikk diagnosen i 2005 som han ikke har trua på og for meg var det vanskelig og gå til en lege som ikke trudde jeg var syk.

Ikke fornøyd

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Føler ikke at jeg ble tatt seriøst. virket som han trodde at å være syk med sykemelding var en ferie for meg. Tok ikke symptomene mine på allvor i det heletatt, og var arrogant og spydig. Bytter lege i håp om å bli frisk fortere.

Folkelig og imøtekommende

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Har besøkt min fastlege Fredrik kun en gang siden jeg byttet til ham. Jeg er veldig fornøyd med besøket og følte at han både undersøkte grundig og søkte også råd fra andre leger i forbindelse med problemstillingen. Tonen på legekontoret var uformell og hyggelig.

Anbefaler IKKE

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Anbefaler kronisk syke å velge en annen fastlege. Aldri møtt en mer arrogant, forutinntatt og dømmende lege. Som ikke lytter og overser tidligere utredning grunnet egene meninger om medikamenter. Dårlig førsteinntrykk og dårlig oppføging...

flink lege

Lege: Tatjana Ponomareva-Heggli Skrevet

slet med stress over en lengre periode pga jobben, Tatjana var imøtekommende og lyttet til hva jeg sa, fikk sympati for mine problemer, fikk mange råd og tips som gjorde at hverdagen ble mye bedre. er i 100% jobb i dag pga henne.