Sjøgata Medical

Sjøgata 1B 8656 Mosjøen

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøgata Medical

Godt førsteinntrykk

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Har nylig fått ham som fastlege. Han fremsto som veldig profesjonell og lyttende og ga meg god informasjon.

arrogant

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

kan på det varmeste anbefale å holde seg unna legen. lytter ikke , forutinntatt, ser ikke pasienten, pasientens meninger har ingen betyding

Ovenfra og ned!

Lege: Erlend Jørgensen Skrevet

Er ikke fornøyd med fastlegen min. Jeg føler at jeg ikke blir tatt på alvor. Jeg føler han har bestemt seg på forhånd, uten å tatt min problemer på alvor.
Byttet til ny fastlege.

Denne legen har nok reddet mitt liv, og er den beste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Tatjana Ponomareva-Heggli Skrevet

Hun gir meg inntrykk av at hun prøver og forstå meg og mine problem, hun er også flink i sitt fag og strekker seg langt for å være imøtekommende. Men jeg er en som sliter med mye og til tider litt "kaotisk tankekjør" men hun hørte på meg og henviste meg til spesialist når jeg trengte det som mest. Håper bare legene kan forstå at noen ikke er der for medisinene sin del, men at man ønsker en "normal tilværelse" å da er medisiner nødvendige for noen, jeg blir trist når jeg får en følelse av og være "en slags kriminell medisin shopper" Men det er det mest de i skranken som presterer. Jeg har en hukomelse som er blitt veldig dårlig etter et slag for flere år siden og savner et opphold på smerteklinikk og gjerne et opphold for og få råd å hjelp til trening etc... Men jeg skal forsøke å ta det opp, problemet mitt er at jeg har en form for angst for å spørre i frykt for å bli mistrodd eller misforstått. Mitt sykdsomsbilde gjør at jeg ofte føler det slik. Dette har jeg så godt jeg kan (utifra de resurser jeg har) forsøkt og formidle. Men jeg stoler på min fastlege derfor har jeg vært hos henne i mange år nå. Hvis jeg bytter så er det av praktiske årsaker og ikke noe som har med legen å gjøre. Hun forklarer godt og jeg håper og tror at hun tar meg og mine problem på alvor. Ihvertfall har min livsglede økt de siste år, ifra og være helt fraværende og det gjør meg takknemelig å ydmyk over at vi har et så bra helsevesen i Norge.

Ikke fornøyd

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Meget forutinntatt, ser ikke pasienten, lytter overhode ikke pasienten. Uprofesjonell. Lite ydmyk og arrogant.