Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på St.Hanshaugen AS

Trygg og grundig lege!

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Sheranti har vært 100 % til stede for meg på flere områder der jeg har trengt oppfølging de siste årene.
Jeg har virkelig følt at hun har vektlagt både fysiske og sosiale aspekter ved helsen min, og tar seg alltid god tid til å rådgi meg.
Jeg har mye å takke Sheranti for, og jeg anbefaler henne til kona.

Tar deg ikke på alvor...

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Jeg var hos Sheranti omtrent en gang hver andre uke i 7 måneder og sa at det var noe som ikke stemte. Jeg fikk til svar tilbake at jeg bare var i dårlig form. Etter ca. 7 måneder sendte hun meg videre til en lungeklinikk, og noen dager etter det fikk jeg lungekollaps.
Jeg føler dessverre at jeg ikke ble tatt på alvor hos henne.

Kommer bare til vikarlege

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Linda er min fastlege, men jeg har aldri møtt henne. Hun har 2-3 ukers ventetid, derfor kommer jeg alltid til vikarlegen. Han er en eldre mann som har jobbet lenge som lege (dette forteller han gjerne om) og kan tydeligvis mye. Han er litt usaklig, men veldig hyggelig og jeg føler han tar meg på alvor og er en god fastlege. Hvis du overlever litt usaklig småprat og fortellinger så er han en god lege. Linda har jeg som nevnt aldri møtt.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd! Hun er en dyktig, serviceinnstillt og flink lege som virkelig kan anbefales!

Bytt lege

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Ikke fornøyd med henne,hun tar deg ikke på alvor og dårlig oppfølging. Du må forsvare deg, fikk ikke sykemelding av henne når jeg var gravid, fikk som begrunnelse at hun selv klarte å jobbe i akutt mottake når hun var gravid, da kunne jeg vel klare jobben min.