Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på St.Hanshaugen AS

Mistenksom lege

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Jeg har sjelden vært hos lege inntil jeg ble gravid og fikk store plager i forbindelse med det. Linda har vært nøye med å følge opp med kontroller, men jeg har følt meg mistenkeliggjort og IKKE tatt på alvor når det kommer til min arbeidssituasjon. Jeg har en fysisk krevende jobb samt mye stress som har gjort at jeg har vært delvis sykemeldt under hele svangerskapet. Hver gang jeg skulle ha fornyet sykemeldingen min har jeg følt meg mistenkeliggjort og har følt jeg må forsvare at jeg er dårlig. Ikke greit, og enda et stressmoment for en gravid å måtte grue seg på forhånd for å trygle om å forlenge sykemelding. Alt i alt; flink med å følge opp fysiske symptomer o.l, men forståelse, evnen til å lytte og stole på pasienten har jeg veldig negativ erfaring med fra henne.

Lite tilgjengelig!

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Det er som mange andre påpeker her, håpløst å komme igjennom på telefon. Det toppet seg sist gang jeg ringte, med akutt krystallsyke, kjempesyk - ble henvist til legevakten av den alltid lite vennlige resepsjonisten. Resepsjonisten burde tatt seg noen kurs!!! Elendig kundebehandling!!! Jeg ble satt ut da jeg tok blodprøve der og hun som tok blodprøven nøys meg midt i ansiktet!! Neglene hennes var lange og skitne og jeg følte meg veldig utilpass.

Linda virker som en flink lege. Jeg er dog sjelden hos legen, noe også Linda påpekte sist jeg var der. Jeg oppfattet henne som mistenksom. Aner ikke hvorfor,men jeg synes hun så på meg med et kritisk blikk og jeg fikk følelsen av å ikke bli trodd. En ganske vemmelig og fortvilet følelse siden jeg aldri er syk. Vurderer å bytte fastlege om et halvt års tid. Da flytter jeg til en annen bydel.

Flink lege men aldri tilstede

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Har opplevd henne som en profesjonell fastlege, men det er dessverre sjelden en får time hos henne da hun har over to ukers ventetid på time. Hun burde innskrenke pasientantallet sitt opptil hvor ofte hun faktisk jobber, slik at de som velger henne som fastlege får den hjelpen de trenger.

beste legen

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

dette er den beste legen jeg noen gang har hatt, forståelsesfull, og profisjonell. anbefales på det varmeste

Aldri møtt henne

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Jeg har hatt linda som fastlege i et par år, men aldri møtt henne. Når jeg har ringt inn å bestilt time har jeg møtt vikaren hennes som er en eldre mann over pensjonsalder. Han er veldig hyggelig og spør alltid hva mer han kan hjelpe med. Noen ganger syns jeg han har gått inn på ting som er helt urelevant for besøket, feks. kommentert at jeg ikke må bruke fjeset mitt så mye når jeg snakker fordi jeg er for ung til å ha "så" mye rynker... etc.
Ventekøen er alltid lang, og man kommer aldri inn presis. Er lite hyggelig å oppholde seg der, samtidig som det er en veldig kronglete resepsjon hvor betalingen, blodprøver etc befinner seg. Har valgt å bytte fastlege for å finne en jeg syns tar problemene mine på alvor og som kan betrygge meg med de svarene han gir.