Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på St.Hanshaugen AS

elendig resepsjon

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

en kommer aldri gjennom på telefonen. Ringer du i telefontiden, får du beskjed om når telefonen er åpen - som om kontoret er stengt. Andre ganger bare ringer det, og du får aldri svar.

Linda Siddiqi får du sjelden time hos.
Havner som regel hos vikaren, om du ikke vil vente 2-3 uker da.....

Svært misfornøyd .

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Har vært hos henne i 2 år og er svært sjeldent hos legen, når jeg først er syk og kommer dit tar hun meg lite seriøst. Føler jeg ikke blir hørt, og når hun lover å følge meg opp gjør hun ikke det. Svært misfornøyd, kommer til å skifte lege.
De som jobber i resepsjonen er heller ikke noe hyggelige, har aldri følt meg velkommen.

veldig varierende

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

linda har vært min fastlege siden høsten 2008, jeg opplever at hun er svært varierendee i humøret, enkelte ganger er hun fantastisk hyggelig, flink, og imøtekommende. andre ganger virker hun uinteressert,, krass, og uoppmerksom, du vet aldri hva du møter, vikarlegen hennes er veldig snill, men virker ikke fullt like kompetent som henne, og er nok noe spesiell.

kan ikke anbefales

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

arrogant og føler jeg at hun ikke har forstått meg

Misfornøyd

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Jeg har hatt Mel Sheranti som fastlege i 5 år, og har over halvparten av gangene jeg har vært der fått vikar. Hun er travel, og de gangene jeg har vært hos henne, så føler jeg at hun ikke har forstått meg, og at jeg ikke har fått noe hjelp.