Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på St.Hanshaugen AS

Aldri møtt henne

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Jeg har hatt linda som fastlege i et par år, men aldri møtt henne. Når jeg har ringt inn å bestilt time har jeg møtt vikaren hennes som er en eldre mann over pensjonsalder. Han er veldig hyggelig og spør alltid hva mer han kan hjelpe med. Noen ganger syns jeg han har gått inn på ting som er helt urelevant for besøket, feks. kommentert at jeg ikke må bruke fjeset mitt så mye når jeg snakker fordi jeg er for ung til å ha "så" mye rynker... etc.
Ventekøen er alltid lang, og man kommer aldri inn presis. Er lite hyggelig å oppholde seg der, samtidig som det er en veldig kronglete resepsjon hvor betalingen, blodprøver etc befinner seg. Har valgt å bytte fastlege for å finne en jeg syns tar problemene mine på alvor og som kan betrygge meg med de svarene han gir.

Et sted mellom ikke tilgjengelig og helt fraværende

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Jeg måtte bytte fra Linda Siddiqi som fastlege fordi det var så vanskelig å få time. Siste strå var når jeg ringte med antatt urinveisbetennelse og fikk tilbud om time om tre uker. Resepsjonisten henviste til legevakten.

sjelden ledig

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Linda er en god lege, men det er problematisk at hun har lang ventetid, og at ved mer akutte situasjoner, kan være så uheldig å komme til hennes vikar. Vikaren er meget spesiell, slurvete og ubehagelig, og de gangene jeg har vært hos han, har jeg følt et så overtramp at jeg nå bytter fastlege. Veldig synd, da jeg er veldig fornøyd med Linda.

Ikke fornøyd

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Kom til min fastlege da jeg var mobbet på jobbet i 4 år og fikk beskjed at jeg skulle gå hjem og lese en bok om kognitiv terapi.Ukerne senere ramlet jeg ihop av utmattelse fikk ikke noen som helst hjelp.
Jeg reiser mye og ville få alle mine vaccinasjoner fornyet på en gang .. det blelv bare tull med allt-. legen gikk inn på sitt kontor og drog igjennom dørren bak seg

Aldri tilgjengelig

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Har hatt henne som fastlege i et par år, men har kun møtt henne 1 gang. De andre gangene har vikarlegen vært der. Opplevde at hun gjorde jobben sin, den ene gangen jeg hadde time med henne. Den mannlige vikarlegen er flink, men en av grunnene til at jeg valgte Linda Siddiqi var at hun er en kvinnelig lege. Det at hun er så lite tilgjengelig er en av grunnene til at jeg nå bytter.

Legeassistenten, som tar imot timebestillinger er den andre grunnen til at jeg bytter. Hun er veldig uprofesjonell, og forlanger å vite hva som er problemet før hun vil gi deg en time. Hun er i tillegg veldig nedlatende, og gjør det i det hele tatt veldig ubehagelig å skulle bestille en time.

Det er også veldig vanskelig å komme igjennom på telefon, og man blir møtt med info om åpningstider, som om telefontiden er ferdig.

Jeg vil ikke anbefale Linda Siddiqi pga. legeassistenten og det at hun nesten aldri er der.