Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på St.Hanshaugen AS

Ok lege

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Har hatt Linda som fastlege i over 2 år, man skal gjerne bestille time god tid i forveien da hun er vanskelig å få tak i (ofte vikar osv.). Ofte store forsinkelser ved legekontoret, noe som gikk utover timene mine.
Hun er til tider svært hyggelig og tar ting på alvor, men føler dette varierer veldig ut ifra humøret hennes. Andre ganger er hun veldig belærende og skal absolutt ha rett, og begynne å tvile på hvilke plager jeg som pasient har. Grunnet dette byttet jeg fastlege, da jeg aldri helt visste om hun skulle ta mine bekymringer på alvor eller ei. Føler også hun måtte minne seg selv på hvem jeg var hver gang ved å lese opp ting fra journalen, veldig lite betryggende som pasient.

Empatisk og trygg

Lege: Velaug Aakre Kristoffersen Skrevet

Har aldri vært mer fornøyd med en fastlege. Hos Velaug føler jeg meg sett og hørt, hun tar seg god tid selv om folk sitter på venterommet, og hun tar alt jeg sier på alvor! Blir henvist videre dersom det er behov for det. Er aldri redd for å være til bry når jeg oppsøker henne.

Beste fastelege i oslo

Lege: Behaylu Yitbarek Muluneh Skrevet

I dag var min første time hos legen. Han er dyktig , hører på pasienten godt og gir deg god tid.

[Navn fjernet av moderator]

Flink og tillitsskapende lege

Lege: Behaylu Yitbarek Muluneh Skrevet

Mitt første møte med Legene på St.Hanshaugen og min nye fastlege. På grunn av avstand til tidligere fastlegekontor har jeg valgt et legekontor
mitt nærmiljø👌
Muluneh framsto som en eksepsjonell flink og sympatisk lege som det var lett å kommunisere med. Han virker systematisk og løsningsorientert. Inngir trygghet og virker faglig veldig solid. Han kan på alle måter være et godt eksempel på hvordan en god fastlege skal fremstå😃 Føler meg heldig som har valgt han som min fastlege.

Arrogant

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Har hatt denne fastlege i litt over 1 år og jeg sitter konsekvent igjen følelse av å ikke bli hørt og med en nedlatende arrogant framtoning.