Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på St.Hanshaugen AS

Topp lege

Lege: Behaylu Yitbarek Muluneh Skrevet

Kul type og lett å like. Flink, så langt jeg har forutsetning til og vurdere. Behagelig og snakke med.

Fantastisk!

Lege: Velaug Aakre Kristoffersen Skrevet

Velaug tok meg inn til konsultasjon selv før jeg fikk henne som fastlege, for å kunne gi meg en henvisning jeg trengte sårt men fikk ikke t.o.m. etter tre forsøk hos egen fastlege. Hun er ærlig, omsorgsfull, og jeg føler meg i svært trygge hender. Er veldig takknemlig. Måtte vente i 1,5 år for å få henne som fastlege men kunne ikke vært mer fornøyd!

Forskningsbasert og forståelsesfull

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Sheranti er konkret, effektiv og forståelsesfull. Hun har ikke mye tid, men utnytter tiden godt. Også dyktig til gynekologiske undersøkelser.

Meget god lege

Lege: Behaylu Yitbarek Muluneh Skrevet

Dette er den beste legen jeg har hatt. Han er lyttende og grundig i sine undersøkelser og prøvetakinger. Forklarer resultatene av prøvene på en vennlig og forståelig måte. Flink til å henvise videre til spesislist om det trengs.

Ok lege

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Har hatt Linda som fastlege i over 2 år, man skal gjerne bestille time god tid i forveien da hun er vanskelig å få tak i (ofte vikar osv.). Ofte store forsinkelser ved legekontoret, noe som gikk utover timene mine.
Hun er til tider svært hyggelig og tar ting på alvor, men føler dette varierer veldig ut ifra humøret hennes. Andre ganger er hun veldig belærende og skal absolutt ha rett, og begynne å tvile på hvilke plager jeg som pasient har. Grunnet dette byttet jeg fastlege, da jeg aldri helt visste om hun skulle ta mine bekymringer på alvor eller ei. Føler også hun måtte minne seg selv på hvem jeg var hver gang ved å lese opp ting fra journalen, veldig lite betryggende som pasient.