Nitelva Helsesenter

Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Nitelva Helsesenter

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Jon-Michael Knutsen Skrevet

Vi er et eldre par som har gått hos denne legen i over 2 år og kunne ikke ha vært mer fornøyd.
Han virker alltid oppriktig interessert og tar seg god tid til konsultasjonen.
Vi har fått god medisinsk hjelp og oppfølging av Dr Knutsen, han er empatisk, kommuniserer godt, og er rask til å henvise videre om nødvendig.
Vi opplever å ha et gjensidig tillitsforhold med han og er veldig takknemlig for å ha funnet en så god fastlege.

Mangel på konkrete råd og anbefalinger

Lege: Jon-Michael Knutsen Skrevet

Flink lege, men jeg savner at han kommer med konkrete råd og anbefalinger på hva slags behandling som er riktig for meg. Når jeg drar til en lege, forventer jeg at legen kommer med råd og anbefaling utfra min situasjon. Her følte jeg at legen ikke kom med noen konkrete tilbakemeldinger på hva jeg bør gjøre. Det føltes mer som at jeg måtte fortelle legen hva han burde gjøre.

Rolig, tar seg tid, følger opp og kommer med løsninger.

Lege: Jon-Michael Knutsen Skrevet

God fastlege, både med voksne og barn. Ser menneske i pasienten. Forklarer godt, rolig og tar seg tid.

Flink på noe kan bli bedre på andre ting

Lege: Jon-Michael Knutsen Skrevet

Dyktig, grundig og hyggelig når det gjelder somatisk sykdom. Kan imidlertid forbedre seg når det gjelder oppfølging av psykiske lidelser og byttet fastlege på grunn av hans manglende oppfølging av meg når livet var vanskelig en periode i vinter. Psykisk helse er vel så viktig som fysisk helse. Jeg opplevde vel også at denne legen hadde en noe nedlatende holdning når han hadde bestemt seg for at mine plager var psykiske og det er ikke slik jeg ønsker å bli møtt av et annet menneske som skal være en hjelper når du selv er sårbar.

Tipp topp

Lege: Jon-Michael Knutsen Skrevet

Jeg har nylig flyttet og har måtte bytte fastlege. Yes!
Jeg har slitt med vekten min hele livet, og har aldri klart å slanke meg. Jeg har heller ikke likt å ta det opp med folk da alle ser på det som selvforskyldt og at jeg er et dårlig og lat menneske.

Jeg fikk tak i slankemedisner på Internet, og dro til Dr. Knutsen da jeg opplevde så mye bivirkninger.

Jeg har aldri av en lege blitt tatt i mot på en så imøtekommende og fin måte. Han tok seg tid til å forklare virkemåten til disse medisinene, og hjelp med å fikse opp i dette. Han var på ingen måte dømmende. Fantastisk opplevelse