Kulturhuset Legesenter

Storgaten 33 4876 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kulturhuset Legesenter

Lite imøtekommende

Lege: Gunn-Renate Larseng Skrevet

Denne legen vil jeg ikke anbefale. Når det gjelder enkle medisinske prosedyrer, er hun kanskje dyktig, men som person opplevde jeg henne som ganske overkjørende og nesten uhøflig. Hun mangler dessuten ydmykhet i forhold til å henvise der hun selv mangler kompetanse.

God å snakke med

Lege: Glenn Henry Björk Skrevet

Opplever han som en god lytter og som tar meg seriøst. Anbefaler veldig, skjønner ikke disse negative anmeldelsene. Han vet hva han snakker om og er trygg!

Svært dyktig lege

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Utrolig dyktig lege. Hun lytter og henviser videre når det trengs.Hennes fine direkte måte å være på skaper trygghet. God arvtager etter Dr.Solberg. Det å skifte lege etter mange år med samme fastlege er i seg selv utrygt når en er syk. Men jeg trengte hjelp og fikk det. Hun viste god faglighet og innsikt. Handlet raskt. Det betyr mest for meg hos fastlegen. Direkte tale på godt og ondt er for meg tillitsvekkende. Jeg håper at jeg får beholde henne som fastlege i mange år.

Ubehagelig

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Følte ikke at hun ville lytte til meg, var 17 da jeg var hos henne og jeg følte at hun var nedlatende og nesten spydig med meg. Hun skrev ting på PC-en på tidspunkt som gjorde meg ufattelig usikker, og hun ramset opp psykiske plager som jeg ikke var kjent med. Hun henviste meg til forskjellige steder, og jeg skjønte ikke hvorfor.

Omsorgsfull og flink

Lege: Gunn-Renate Larseng Skrevet

En veldig god og omsorgsfull lege. Flink til å lytte. Føler at man blir sett, og tatt på alvor. Veldig fornøyd med henne!