Kulturhuset Legesenter

Storgaten 33 4876 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kulturhuset Legesenter

Aldri mer!

Lege: Torgrim Næverdal Skrevet

Jeg har vært nødt til å komme inn til han ved flere anledninger, da min lege har vært bortreist. Møtes alltid med samme konklusjon; hvis det ikke går over kan du komme tilbake igjen. Dette er uansett om det gjalt meg selv eller mine barn, til og med da jeg hadde lungebetennelse fikk jeg samme beskjed!
Jeg er ikke en person som renner ned dørene til legen, men denne legen nekter jeg å konsultere. Jeg har ingen tillit til han.

Veldig fornøyd

Lege: Torgrim Næverdal Skrevet

Jeg har alltid hatt ham som min fastlege, og jeg er utrolig fornøyd! Han er ikke sånn lege som gir deg medisiner hvis det ikke trengs, han er interessert i deg som passient (han sitt ikke foran pcen og trykker hele tiden) og han er ikke en sånn typisk lege som bare vil bli fort ferdig, gå over til neste passient, og komme seg fortest mulig hjem. Han er flink til å lytte og han er flink til å snakke på en måte som gjør at man forstår ham, og ikke bruker "dr ord" Som han ikke kan forklare hva betyr.

Ærlig og vennlig lege

Lege: Knut Tuv Skrevet

Jeg har hatt dr Kunt Tuv som fastlege i snart 23 år, og er veldig fornøyd. Han er vennlig, ærlig og tar deg alvorlig og hører på deg, og han er ikke en sånn lege som sitter og taster notater på pc-en mens man snakker.

Dessverre er det ikke alltid så lett å komme gjennom på sentralbordet til legesenteret, men det er vel ganske vanlig for de fleste legesentralbord.

Ikke bra.

Lege: Knut Tuv Skrevet

Hadde denne legen før og han tok meg aldri alvorlig, er så glad jeg byttet. Anbefaler ikke denne legen til noen.

En kjempe god lege!

Lege: Glenn Henry Björk Skrevet

En kjempe god lege som alltid tar problemene mine på alvor. Kan absolutt anbefales!!