Kulturhuset Legesenter

Storgaten 33 4876 Grimstad

Siste vurderinger av Kulturhuset Legesenter

Dyktig!

Lege: Inger-Tori Solberg Skrevet

Jeg har hatt Inger-Tori Solberg som fastlege i flere år. Hun er utrolig dyktig! Jeg føler meg alltid godt ivaretatt, blir tatt på alvor og fulgt godt opp. Hun er en lege som virkelig tar grep, er grundig og finner gode løsninger til det beste for pasienten. På legesenteret er det SMS tjeneste for bestilling av timer oa. Det fungerer svært godt.

Kjempefornøyd med legen min

Lege: Hanne-Kristin Fossum Hagtvedt Skrevet

Rolig, kunnskapsrik, interessert, smilende, innbyr til samtale

En god lege

Lege: Glenn Henry Björk Skrevet

En trygg og nøyaktig lege, som alltid tar problemer en kommer med seriøst. Han går i dybden og ser helheten i en sykdomssitusjon.

Tar deg alvorlig

Lege: Torgrim Næverdal Skrevet

Jeg har hatt dr Næverdal som fastlege i et års tid, og er så langt veldig fornøyd. Han har ikke lang ventetid, han tar deg alvorlig og hører på deg, og han er *ikke* en sånn lege som sitter og taster notater på pc-en mens du snakker.

Det er også fordelaktig at han ikke nødvendigvis prakker på deg mer medisin og sender deg avsted.

Dessverre er det ikke alltid så lett å komme gjennom på sentralbordet til legesenteret, men det er vel ganske gjengs for de fleste legesentralbord. Det er ihvertfall greit å finne parkering i nærheten, og det trekker jo opp vurderingen.