Kulturhuset Legesenter

Storgaten 33 4876 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kulturhuset Legesenter

Flott lege,

Lege: Knut Tuv Skrevet

har tid til å lytte selv om det er hektisk til tider. Flink til å undersøke samt eventuell søke råd hos spesialister.

Kunne ikke vært mer fornøyd

Føler meg i varetatt.
Legen hører på det jeg har og si.
Gir gode råd.
Flink til å forklare.

Ser litt lett på ting

Lege: Torgrim Næverdal Skrevet

Går ikke ofte til lege, men dersom det har vært behov så føler jeg meg ikke noe klokere når jeg kommer ut derfra. Har vært der i forbindelse med svangerskapsplager, og ble ikke hørt. jordmor sendte meg direkte til sykehus når hun fikk høre symptomer. Men han er snill og grei og prate med, og sikker dyktig.

Sympatisk fastlege

Lege: Knut Tuv Skrevet

Har hatt dr Tuv som fastlege over flere år, og er meget godt fornøyd med hans tjenester. Han er alltid tilgjengelig, tar seg god tid til å snakke med meg og flink til å lytte. Han har til og med kommet hjem til meg på en lørdag for konsultasjon, hvoretter han kjørte ned på kontoret og ordnet nødvendige resepter og sendte de over til apoteket slik at jeg fikk medisinene samme dag. Burde være flere leger som han.

Har kunnskap og innsikt

Lege: Torgrim Næverdal Skrevet

Næverdal har meget gode kunnskaper, er dyktig til å følge opp pasienter og er nøye med å ikke gi det unødvendige medisiner. Han er i tillegg tillitsvekkende, grundig og interessert i å høre dine meninger og innspill. Meget godt fornøyd med han etter mange år som pasient.