Kulturhuset Legesenter

Storgaten 33 4876 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kulturhuset Legesenter

Ubehagelig

Lege: Thanh Thanh Huynh Skrevet

Føltes ut som at hun ikke ville høre på meg og at jeg virket dum.
Snakket også til meg som at jeg var et lite barn som ikke skjønte hva slags sykdommer jeg har hatt gjennom livet

Ønsket at legen lyttet

Lege: Thanh Thanh Huynh Skrevet

Hadde en annen fastlege tidligere som jeg var veldig fornøyd med, før Than overtok stillingen. Ved første møte var savnet stort etter et møte med en lege med forståelse og erfaring.

Det var dessverre vanskelig å få til en dialog, samtidig ble jeg uheldigvis ikke tatt alvorlig . Hun ga heller ingen innsikt i hvorfor hun ikke valgte å utrede eller hva som kunne feile meg . Måtte bytte fastlege og takknemlig for den hjelpen jeg får nå.

Meget fornøyd

Lege: Torgrim Næverdal Skrevet

Jeg har hatt mange fastleger i Grimstad igjennom årene jeg har bodd her. Men han her er den beste jeg har hatt. Aldri følt meg mer sett og hørt av en fastlege. Han kan virkelig anbefales.!!!

Empatisk og dyktig

Lege: Maryna Nedenes Skrevet

Empatisk og dyktig lege som følger en opp på alle punkter. Jeg har følt meg absolutt sett og ivaretatt samtidig som jeg opplever henne som erfaren og effektiv.

Overfladisk og lyttet ikke

Lege: Thanh Thanh Huynh Skrevet

Opplevde dessverre at det var vanskelig å få til en dialog. Hun avbrøt hele tiden, og lyttet ikke til det som ble sagt.