Kulturhuset Legesenter

Storgaten 33 4876 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kulturhuset Legesenter

Fantaskisk og forståelsesfull.

Lege: Knut Tuv Skrevet

Til Knut Tuv kan man komme med alt, han hører på deg og respekterer deg. Fantastisk lege !

Lite tid

Lege: Torgrim Næverdal Skrevet

Jeg oppfatter denne legen som for lite interessert i pasienten og dennes problemer (jeg går ikke til lege så lenge det ikke er noe som plager meg skikkelig).
Istedenfor å samtale med pasienten deretter følge opp med spørsmål, avbrytes samtalen med (for) tidlige konklusjoner og søking på dataen etter "resultater" fra tidligere besøk, fremfor å gjøre ferdig "dagens sak".

Ukonvensjonell og fantastisk

Lege: Torgrim Næverdal Skrevet

Næverdal var fastlegen min over en 2-års periode da jeg studerte i Grimstad.

Jeg trengte en henvisning til en psykolog, men Næverdal var ærlig og sa at det er alt for lang ventetid på slikt for mitt tilfelle og dersom jeg hadde behov for å snakke med noen kunne jeg komme dit. Jeg gjorde dette over en liten periode og ble veldig imponert over evnen hans til å lytte og forstå. Mitt inntrykk er at han er en kunnskapsrik og intelligent mann som vet hva han driver med og ikke er redd for å gi deg det riktige svaret.

Jeg observerte han også i kontakt med andre pasienter på venteværelse og det var intet å utsette på det.

Kunne ikke hatt noen bedre.

Lege: Glenn Henry Björk Skrevet

Tar deg som pasient på alvor, og føler at han tar seg god tid til å lytte/ gi råd. Fremstår profesjonell og har god kunnskap.

En god lege

Lege: Glenn Henry Björk Skrevet

En trygg og nøyaktig lege, som alltid tar problemer en kommer med seriøst. Han går i dybden og ser helheten i en sykdomssitusjon.