Triangel Legesenter

Telefonnummer465 00 900465 00 9 ...
Parkvegen 1 A 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av behandlere ved Triangel Legesenter

Ok lege

Lege: Sara Klefsås Skrevet

Fikk ett helt greit førsteinntrykk, middels fornøyd, men kommer nok til å besøke legevakta framfor å bestille legetime så langt det lar seg gjøre.

Svært trygg og dyktig.

Lege: Tone Camilla Ringen Skrevet

Hele vår fam har brukt Dr TCC som fastlege inkl vår datter fra hun var ca 8mnd. Vi føler vi har fått den best mulige helse hjelp på en lang rekke områder. Gode menneskelige egenskaper og innstikt. Vi har for en tid flyttet 30mil bort, men velger uansett å beholde henne som fastlege da vi ikke kan regne med å finne en slik betryggende lege! Vi kan trygt gi våre beste anbefalinger.

En god opplevelse

Lege: Angelina Lied Rimehaug Skrevet

Dr. Lied har en veldig god kommunikasjon med pasienten, er kunnskapsrik og til stede.
Hun oppsøker øyekontakt aktivt, spør og lar pasienten fortelle hvordan den har det, hva man er bekymret for, eller hvor og hvordan det gjør vondt, forklarer deretter hvilke mulige medisinske årsaker det kan være, spør igjen, for å være sikker på om hun har oppfattet pasientens opplevelser/ følelser riktig, og resonnerer seg deretter fram til videre aktuell behandling. I dialog med pasienten.
Lied har god empati.
Hun burde holde kurs for alle leger om pasientkommunikasjon!

En lege å stole på

Lege: Olaug Høiberget Skrevet

Har hatt Dr.Høiberget som fastlege i snart 30 år og kan ikke tenke meg å bytte.Hun passer på og tar prøver jevnlig.Hun ringer hvis det er uregelmessigheter.Hun henviser vidre hvis hun ikke vet svaret selv.Veldig god kommunikasjon. Lettvint m smstjenesten .Resten av kontoret består også av hyggelige og hjelpsomme folk.

Fantastisk lege

Lege: Angelina Lied Rimehaug Skrevet

Tar seg god tid, hører på pasientene sine og tar ting seriøst. Forklarer bra å man føler seg trygg og ivaretatt. Slik skulle alle leger ha vært. Anbefales på det sterkeste!