Vadmyra Legekontor

Vadmyrveien 85 5172 Loddefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Vadmyra Legekontor

Flink, nøyaktig, grundig, god kommunikasjon,

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Nøyaktig, tar seg tid, sjekker grundig, forståelsesfull, god på kommunikasjon, god oppfølging, han husker deg fra gang til gang, anbefalte meg å bestille siste time på dagen dersom behov, sånn at vi fikk bedre tid. Veldig flink lege :-)

god lege,Får alltid den hjelpen jeg trenger, rask timebestilling

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

jeg er gravid, får raskt time, blir henvist med en gang hvis jeg trenger det. han er flink til å lytte.
av og til mangler det såpe eller dopapir på doen der. det er litt irriterende. men ingenting å si på legen.
man får lett time via sms og man får fort time når man ringer

Veldig god fastlege

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

Legeforholdet startet ved at han var vikar for min fastlege men han har nå blitt min fastlege. Han er en lege jeg vil anbefale fordi han er god til å lytte, kommer med forslag til løsninger og følger opp det han sier. Jeg er veldig fornøyd med denne legen og anbefaler han gjerne til andre!

Fantastisk lege!

Lege: Alan Douglas Valenzuela Torres Skrevet

Alan Torres er utrolig dyktig. Han tar deg på alvor, tar seg god tid til pasientene sine, henviser deg videre hvis det er behov, har medfølelse for andre og alt i alt, en fantastisk lege! Anbefales på det varmeste :)

Meget dyktig lege

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Jeg er veldig imponert over hans kommunikasjon og behandling av mine helse plager. Kunne ikke vært bedre.Flink å gi tilbakemeldinger.Absolutt anbefler.