Vadmyra Legekontor

Vadmyrveien 85 5172 Loddefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Vadmyra Legekontor

God lege

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Er fornøyd med legen, føler meg hørt og sett når jeg er hos han.

Har store problemer med han som er vikar når legen er borte. Så tror jeg kommer til å bytte fastlege, beklager

Den beste legen har jeg hatt

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Han er trivelig og imot kommendeSaklig og god,drøfter med meg de vurderene han gjør,føler opp prøvesvar og henvisninger,

Treg start da han overtok, men helt super nå

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Var vanskelig i begynnelsen, ble ikke hørt,han stolte ikke på andre spesialisters vurderinger.

Nå, etter han har drevet en god stund er det blitt en svært merkbar forbedring.

Han er kjapp i å følge opp, ringer tilbake når han sier det, er fornøyd for første gang på lang tid der oppe.

Min oppfatning av de i resepsjonen er positive .

Svært misfornøyd med hans vikar lege, værste jeg noen gang har hørt om. Burde ikke jobbe i helsevesenet, men Dr Fougo må få ferie , han som alle andre. Håper jeg har sett hans nåværende vikar for siste gang.
Om ikke , så bytter jeg fastlege.

Både og

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Fra min erfaring er han veldig forståelsesfull, men kan også være litt respektløs med ting han sier til meg. Han har empati, men ikke den grad man burde ha, men samtidig vil jeg absolutt anbefale han som lege for han har gjort mye bra og følger opp.
Slitsomt å komme gjennom på telefonen og er blitt rotete å gjøre annet enn å komme til time.

Veldig fornøyd

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Jeg har vært hos denne legen når min lege ved samme legekontor ikke kunne ta i mot meg. Jeg ble tatt godt i mot, og han fikset meg MR over tlf mens jeg satt der. Fikk time 2 dager etter. Ellers har jeg opplevd han som en god lytter, og en behagelig lege! Full pott!