Vadmyra Legekontor

Vadmyrveien 85 5172 Loddefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Vadmyra Legekontor

Kjmempe flott og hjelpesom lege

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

DR.Fougou er empatisk, viser fulle forståelse og gjør så godt han kan for å hjelpe. Han sjekker grundig rydde opp problemstillinger og henviser deg videre hvis han finner behov for det. Han bruker god tid på sine pasienter og lytter ordentlig på hva du har å si. Han er til nå den eneste legen jeg har møtt som jeg føler at jeg stoler på.Jeg stoler på han 100 procdent.

Uhørt!

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Grunnet min kroniske medisinske tilstand har jeg møtt mange forskjellige leger gjennom årene.
I de fleste tilfellene har jeg fått den hjelpen jeg trengte. Og det er jeg meget takknemlig for.
Beklageligvis kan ikke det samme sies om Dr. Fougou.
Utenom sin inhabilitet som lege, viser han også mangel på grunnleggende verdier som respekt og medmenneskelighet.
Jeg har nå byttet fastlege og håper på en mer positiv erfaring med han/henne.

Finnes det værre??

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Var hos denne legen på Loddefjord legevakt. Tygget tyggis med åpen munn hele tiden mens han tastet med en finger på tastaturet. Jeg fikk valget om jeg ville ha antibiotika.. Anbefalte Cosylan hostesaft uten å ha sett meg i halsen.. Trengte sykemld, da kom han med et ark: Egenerklæring! Fikk tilslutt sykemelding men med manglende diagnose osv.. Våger faktisk ikke ta medisinen jeg fikk for jeg stoler ikke på ham. Ingen øyekontakt, lukket ikke døren under konsultasjonen.. Hadde ingen kontroll på hvem sin tur det var.. Men betaling tok han før han var halvferdig!

skal få en siste sjanse.

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Har hatt 3 konsultasjoner med denne legen. Han har fremdeles ikke foretatt seg det vi ble enig om. Jeg vet ikke om han forsto meg, satt og skrev på pc med to fingre hele tiden samt tok telefoner.

Fastleger er lotteri, de fleste jeg har hatt er ubrukelige.

Ikke bytt til denne legen!

Lege: Mohamed Hamid M Mohsen Fougou Skrevet

Jeg er helt enig med siste innlegg her, værste legen jeg har vært til! Jeg ble tildelt han til fastlege da min fastlege solgte sin praksis. Jeg har nå byttet fastlege for første gang siden dette ble mulig.

Han hører ikke på hva du sier, eier ikke empati. Sitter og stirrer uinterisert inn i skjermen. Fører ikke opp i journalen ting jeg tar opp angående min helsesituasjon. Leser ikke i journalen, og spør dermed om de samme tingene under hver konsultasjon. Virker mer opptatt av å få in pengene en å hjelpe pasientene. Jeg har hørt det samme fra flere andre som har fått han som fastlege. Noen mennesker burde ikke jobbe med mennesker, og han er absolutt en av dem!