Maura Legesenter AS

Mauravegen 4 2032 Maura

Siste vurderinger av behandlere ved Maura Legesenter AS

distre/opptatt

Lege: Seyed Ebrahim Alavi Skrevet

Syns han har altfor lite tid til meg og syns han prøver å få timen unna fort fordi han har så mye å gjøre.
Han glemmer avtaler
Han kommer for sent til møter han skal Være med på ...eller uteblir

Positivt: lett å prate med
Forståelsesfull
Lytter
Blid
Tillitsfull
Snill
Klok/smart
Flink i sitt fag.

Tror det er tiden det skorter på

Veldig fornøyd

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

En god kommunikasjon og profesjonell tilnærming fra første øyeblikk. Han har vært grundig, støttende, og direkte. Jeg er imponert og ønsker å bytte slik at jeg får han som min fastlege.

Hører han skal slutte. NEINEINEI :(

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Den beste legen har jeg nå hatt i 4 år. Tar meg på alvor, er hyggelig og lyttende. Har i tillegg litt av en karisma, fordi man er alltid i bedre humør når man går fra legetimen enn når man dro dit, han ser folk, rett og slett. Sender meg videre når det trengs og tar seg tid til en liten prat hver gang man er der. Hører han skal flytte bort, det er jeg kjempelei meg for, nå som jeg endelig hadde funnet den beste legen man kan ha. Heldig de som får ham som lege dit han skal da :)

skuffa

Lege: Seyed Ebrahim Alavi Skrevet

Han har vært legen min i alle år, men må si jeg har hatt mer problemer enn hjelp de siste årene, virker som han gjetter istede for å teste sykdommer... Vært tilbake flere ganger, han konkluderer med det han tror det er 2 ganger selv uten riktige symptomer og allikevel må man betale for ny time selv etter at han vet han tar feil

Dyktig lege!

Lege: Seyed Ebrahim Alavi Skrevet

En utrolig dyktig lege, både for meg, mannen min og barna våre. Han tar seg tid til å lytte og er flink til å sette riktig diagnose.
Utrolig flink lege for barn - morsom og finner raskt ut hva som er galt, uten å gjøre det ubehagelig for dem.
Får time på dagen ved behov.