Maura Legesenter AS

Mauravegen 4 2032 Maura

Siste vurderinger av behandlere ved Maura Legesenter AS

Umulig å få time

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Flyttet til Bergen, og byttet til denne legen og legekontoret. Dessverre er service og tilgjengeligheten til legekontoret helt på bånn.

Jeg forsøker noen dager etter at legebyttet er gyldig å bestille time via sms. Får svar -2 dager- senere om at de ikke finner meg i systemet, og ber meg ringe.

Forsøker å ringe, men etter å ha ventet i over 10 minutter gir jeg opp. Ringer igjen en halvtime senere, samme igjen. Ringer opp igjen litt senere, og får svar etter litt under 10 minutter denne gangen. De har ikke oppdatert pasientlisten enda får jeg vite. De ber meg printe ut bekreftelsen på byttet fra "MinFastlege", og levere til dem på legekontoret før jeg får bestille time. Er det mulig?

Jeg venter heller en uke, slik at de har hatt tid til å oppdatere pasientlistene sine, og bestiller time på sms igjen. Samme svar som sist - ring oss. Forsøker å ringe igjen, ingen svar etter nærmere 15 minutter.

Bytter heller til et annet legekontor. Det kan godt hende Dr. Shakoori er veldig dyktig, men det har ingen nytte med et slikt legekontor.

Den mest imøtekommende legen jeg har møtt

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Irfan er en dyktig lege med god hukommelse. Han er flink til å lytte og forklare. Han får meg alltid til å smile og er alltid hyggelig å prate med, selv på de tyngste dager. Anbefaler Irfan på det varmeste

Ikke bra nok

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Problemet er at hele legekontoret sliter. Spesielt i 2015 har det blitt veldig vanskelig å få time. Og praksisen til dr.Shakoori er at han ikke svarer på epost som forrige lege, man må komme igjen og igjen fysisk for enhver ny forespørsel. Det blir for slitsomt i lengden med en så liten fleksibilitet. Før var det mulig å få et svar på prøve fra sekretær, men ikke nå lenger. Det er vanskelig om man er syk og gå så mange ganger, spesielt om man må reise. Bare det å få skrive ut en viktig epikrise er omstendelig. Sekretærene glemmer å gjøre jobben sin osv. Har gått flere år til senteret, men nå er det godt å skifte. Var ok for noen år siden, men ikke nå lenger.

En varm, morsom og veldig dyktig lege

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Jeg har fra tid til annen besøkt Dr. Irfan pga. depresjon, angst og andre psykiske lidelser. Hver gang jeg har møtt ham har han vist en enorm vennlighet, koblet med stor effektivitet og grundighet. Selv på tunge dager har han fått meg til å le høyt! Han har god hukommelse og stor kompetanse. Jeg anbefaler ham på det sterkeste.

Min beste lege jeg har hatt :)

Lege: Seyed Ebrahim Alavi Skrevet

Han er hensynsfull og en meget god lytter. Har full tillit til han som lege :)
Han skjønner raskt hva jeg mener og er rask med henvise videre til spesialister.