Maura Legesenter AS

Mauravegen 4 2032 Maura

Siste vurderinger av behandlere ved Maura Legesenter AS

Fantastiske Alavi!

Lege: Seyed Ebrahim Alavi Skrevet

Jeg har hatt Alavi som lege siden 2009, har alltid blitt møtt med medmenneskelighet og forståelse. Han er flink til å ta meg på alvor og han henviser gjerne videre ved behov. Anbefales på det sterkeste!

Veldig profesjonell lege!

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Irfan Sharif Shakoori er svært oppmerksomme! Han lytter lytter til problemet og kommer med gode forslag. Ganske hjelpsom og alltid smilende! + at han er veldig flink og kan alt og er villig til å hjelpe+ at han kommer med mange gode tips og liker når han kommuniser med pasienten også!

Veldig fornøyd med min fastlege

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Anbefaler ikke denne legen

Lege: Seyed Ebrahim Alavi Skrevet

Har hatt han som lege i 12 år nå. På tide å bytte.
Dårlig oppfølging. Setter seg ikke godt nok inn i ting. Skriver dårlige jouanler. Korte uklare epikriser som A hus ikke forstår. Dårlig i Norsk rettskrivning. I det hele tatt en lege jeg ikke anbefaler hvis du er syk eller har dårlig helse.

Den dårligste legen

Lege: Seyed Ebrahim Alavi Skrevet

Dårlig tid ,lite oppfølging ,leser ikke jonal ,ingen tiltro til han etter 9 år som fastlege.
flere i min familje brukte han men nå er det slutt , etter utallige feil og misstolkninger så får vi nå ny lege