Maura Legesenter AS

Mauravegen 4 2032 Maura

Siste vurderinger av behandlere ved Maura Legesenter AS

Ikke til å stole på

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Jeg har ikke hatt gode erfaringer med denne legen. Jeg har flere ganger tatt diverse prøver, blodprøver og celleprøver, men aldri fått noen resultat, når jeg har etterlyst de så viser det seg at legen aldri har mottatt noen prøvesvar, men han har heller ikke purret på de før jeg flere mnd senere har etterspurt.
Første gang jeg var gravid viste det seg at han glemte å ta diverse blodprøver (som må taas i uke 8-15), og han bestille heller aldri blodtype ark til meg. Dette var det jordmor som oppdaget lengre ute i svangerskapet. Han sa også at jeg ikke skulle ta folat når jeg spurte om dette.
Han virker ukonsentrert og distrahert. Og har dårlig oppfølging av pasientene.

Lege som kan anbefales!

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Humorspreder som er oppriktig interessert i pasientens sykehistorie/problematikk. Tar seg tid. Lytter godt og virker meget rask i oppfattelsen. Gir høy grad av tillit. Sjelden vare, og jeg håper jeg aldri må bytte nå. Det har dessverre vært en del gjennomgang av leger på Cort Piil. Service ellers: Det kan være litt travelt for lab/skranke-personale til tider. De er imøtekommende, men det kan enkelte ganger bli litt venting for blodprøvetaking/spørsmål i skranke. Det er lurt å bestille time på nett, da får man raskt svar. Greit med betalingsautomat på venterom.

Flink og imøtekommande lege

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Ifran gjer ein god jobb på eit travelt legekontor: Han er alltid blid og imøtekommande, og syner forståing for det som vert tatt opp.

Hyggelig og profesjonell fastlege

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Han møter deg med smil, lytter og vil virkelig hjelpe. Jeg føler meg trygt, gehørt og profesjonelt behandlet. Den beste fastlegen jeg har hatt i Norge så langt!

Varm, vennlig, trygg og tillit

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Irfan overtok meg som pasient da min lege Vivelid sluttet. Dvs, først fikk jeg en surrete vikarlege som aldri var til stede. Men han ga seg heldigvis fort. Irfan gir meg den tryggheten jeg trenger til å tøre å be om hjelp og prate om mine diagnoser. Han er kjapp med å sende rekvisisjon til Ct, Mr, Nav osv. Han smiler alltid og viser deg at han slapper av og konsentrerer seg om deg som pasient. Selv om du bruker lang tid. Ett varmt og godt menneske og en kunnskapsrik lege. Anbefales virkelig! Og jentene på kontoret er alltid søte og hyggelig, enda deres tilværelse ikke alltid er lett pga andre leger ved samme kontor. De er overarbeidet og får urettmessig skyld og kjeft fordi det er mye surr med vikarleger ved dette kontoret. De fortjener ros og ikke ris. Jeg håper legene ved kontoret der vet å sette pris på dem! Så alt i alt...... Irfan er en topp lege, og sekretærene er kjempeflinke! ☺ ☺