Høybråten Legekontor

Folkvangveien 26 1086 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Høybråten Legekontor

Bra lege med høy kompetanse

Lege: Gry Elin Tøfte-Furu Skrevet

Lege som lytter på pasientene sine. Henviser når det er nødvendig. Oppfatter henne som faglig dyktig. Er god på å forklare og føler ikke at hun har dårlig tid til tross for at tiden er begrenset.
Bor nå et stykke fra legekontoret men beholder denne gode legen.

Omsorgsfull og dyktig lege

Lege: Knut Dissen Skrevet

Dr. Dissen er en mann med få ord. Likevel er han dedikert og spør de få riktige spørsmålene. Han er effektiv og strekker seg alltid ekstra for å få oss inn til han før rushen starter. Vi bor langt unna, men vil heller kjøre en stykke å få en lege som er varm, kunnskapsfull og dedikert. Med vennlig hilsen

Tafatt lege

Lege: Knut Dissen Skrevet

En fastlege med få ord. Jeg har opplevd Knut Dissen som lite løsningsorientert og usedvanlig tafatt. Jeg har møtt lite forståelse for behovet for rask og effektiv hjelp når jeg virkelig har trengt dette. Han har vist liten forståelse for nødvendigheten av å pushe frem raskere undersøkelser hos spesialister etc.
Det har vært vanskelig å komme igjennom på telefon. Totalt sett et lite imøtekommende legekontor når helsesituasjon ikke er A-4. Takk og pris så har jeg kunnet bruke lege hos Aleris frem til jeg fikk ny fastlege.

Alltid blid og hjelpsom

Lege: Gry Elin Tøfte-Furu Skrevet

Blid, hjelpsom, kunnskapsrik og forståelsesfull. Tar seg tid og behandler pasienten med respekt.

Imøtekommende lege

Lege: Gry Elin Tøfte-Furu Skrevet

Jeg byttet til Gry-Elin da jeg ville ha kvinnelig lege. Når jeg byttet hadde hun akkurat gått ut i permisjon og jeg fikk Elena. Signerer de andre som har skrevet her at hun hadde ikke fått noen stjerner av meg. Gry-Elin virket faglig dyktig og tok tak i problemene mine og var veldig imøtekommende og ikke minst hyggelig! Anbefales!