Høybråten Legekontor

Folkvangveien 26 1086 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Høybråten Legekontor

aldri sett noe til

Lege: Gry Elin Tøfte-Furu Skrevet

Har hatt Tøfte-Furu siden jeg var født, men har aldri vært tilstede når jeg har trengt henne. Derfor har jeg byttet. Derfor vil jeg heller ikke vurdere henne. Men vikaren hennes, Elena Igorevna, hun hadde ikke fått noen stjerner fra meg.

Sympatisk og hyggelig lege

Lege: Knut Dissen Skrevet

Knut har vært min fastlege i 12 år. Jeg har stort sett vært innom 3-4 ganger i året og er meget fornøyd med han og kunne ikke tenkt meg en annen lege. Han sier stort sett ikke så veldig mye, men kommer med gode råd på de spesifike råd som man spør om. For de som er ute etter en lege som prater mye og er meget sosial så er Dissen ikke legen for dere. For min del er jeg kun ute etter løsninger og korte legebesøk og da passer han helt perfekt. Noe vanskelig og komme frem på telefon på kontoret, derfor bare 4 stjerner. Frank

En god og lyttende lege!

Lege: Knut Dissen Skrevet

En dyktig lege jeg har benyttet i flere år. Han lytter til hvordan du opplever dine problemer/plager og kommer med råd. Gjerne "grønne" råd først, om han mener det er mulig, før en eventuell opptrapping av medisiner.

Han tar seg tid og titter aldri på klokken, veldig betryggende!

Du føler deg bestandig vel mottatt hos h
Høybråtenlegene generelt, hyggelig mottak og og hyggelige legesekretærer og sykepleier. Anbefales!

Litt vel "tilbakelent"

Lege: Knut Dissen Skrevet

Lite beslutningsdyktig og mest opptatt av kolestrol, og størst antall pasienter på listen.

En grei lege på Høybråten

Lege: Knut Dissen Skrevet

Min tidligere fastlege, Knut Dissen gjorde en grei jobb, men han var veldig dårlig til å kommunisere med pasientene, hvertfall med meg. Jeg måtte "jobbe" for å få han i prat de gangene jeg var der. Han svarte kort og utydelig på mine spørsmål. Han kom aldri/sjelden med råd og jeg følte meg ikke sett. Etter flere slike opplevelser byttet jeg fastlege.