Legene i Nygaardsgata AS

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Nygaardsgata AS

Tar deg på alvor

Lege: Hanne-Sofie Spenning Dahlback Skrevet

Føler jeg ble tatt godt på alvor, og hun ønsker å hjelpe pasientene sine. Til tross for å ha vært sent ute, stresset hun ikke seg gjennom timen, men tok seg god tid til å bli kjent og spørre de viktige spørsmålene og ta prøver. Veldig fornøyd med henne som lege.

En fantastisk dyktig fastlege Og psykiater

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Awais er en omsorgsfull og dyktig "helnorsk" lege og
fullverdig psykiater. Jeg er 76 år og har sjeldenmøtt en bedre og omsorgsfull fastlege. Det er ufattelig at han har noe ledig plass enda.... Hans stabile gode humør er et ekstra pluss.

Forberedt, empatisk og interessert.

Lege: Karianne Lønn Sannrud Skrevet

En utrolig hyggelig og trygg lege. Hun er forberedt, nøye og lyttende. Hele familien har henne og vi er alle like fornøyde!

Hører grundig

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Endelig en lege som tar deg på alvor, lytter og tar tak i ting. Han er psykiater og allmennlege spesialist. Han hjalp meg betraktelig når det gjelder angst problemer. Han er svært kunnskapsrik, empatisk og du føler deg ivaretatt. Han forklarer og undersøker grundig. Dette er en lege jeg kan anbefale på det varmeste.

Flink og god lytter

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Veldig blid og hyggelig og har alltid tid til å høre på pasienten.
Føler meg veldig godt ivaretatt og gir seg ikke før han har funnet riktig diagnose. Er ikke redd for å videresende deg til spesialist hvis han føler at det er nødvendig.