Gulset Legekontor DA

Telefonnummer35 50 55 2035 50 55 ...
Nyhusveien 8 B 3726 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Gulset Legekontor DA

Veldig flink og kunskapsrik

Lege: Fredrik Andresen Wågene Skrevet

Blitt veldig godt mottatt av Fredrik. Han er nøye, behagelig og dyktig. Veldig fornøyd. Viser stor interesse for pasientens helse.

Vurdering

Lege: Anniken Aase Sommerfelt Skrevet

Anniken er en fantastisk lege som ser deg for den du er og alltid har et varmt hjerte for å hjelpe. Jeg har intet annet enn positive erfaringer med henne. Hun har vært der for meg med råd, hjelp og støtte som jeg setter så stor pris på.

Respektfull og lyttende lege

Lege: Kine Furuheim Skrevet

Kunnskapsrik, respektfull og svært lyttende lege. Tar seg god tid og bryr seg om din helse. Lytter alltid og tar dine utfordringer på alvor. Henviser videre og møter deg med stor forståelse. Føler meg trygg og ivaretatt.

Føler meg sett og ivaretatt

Lege: Kine Furuheim Skrevet

Kine er veldig dyktig og har god omsorg for pasientene sine. Hun har vist meg forståelse og anerkjennelse ovenfor det jeg har stått i. Hun svarer raskt og kommer med gode løsninger.

Lite hjelp å få.

Lege: Fredrik Andresen Wågene Skrevet

Hadde Fredrik som fastlegen en periode. Opplevde at han ikke tar ting på alvor, fikk lite hjelp og måtte selv undersøke hva ting kunne være og spesialister som jeg kunne bli henvist til.
Fungerte greit da jeg selv visste hvem jeg skulle henvises til og ba han om å henvise. Han klarte å sende henvisning. Men utover dette var det ikke mye hjelp å få.
Fikk ofte følelsen at det var andre viktigere ting han heller ville bruke tid på.