Nygårdsgaten Legesenter DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nygårdsgaten Legesenter DA

Kjempe fornøyd!

Lege: Vegar Vangen Flå Skrevet

Eg skulle fjerne pstav, og pga at fastlegen min ikke hadde tid før måneden etter eller lengre, så ble eg spurt om eg ville gi Flå ett forsøk. Fastlegen min var veldig positiv og da tenkte eg at det må da vel gå greit.
Eg har aldri vært noe særlig fan av sprøyter eller generelle inngrep på kroppen min. Men eg har aldri følt meg så trygg før hos en lege som hos Flå. Han holdt meg oppdatert på alt han gjorde siden eg ikke så på, på en sånn rolig betryggende måte. I tillegg så snakket vi litt om andre ting, hverdagslige ting, og eg følte det hjalp meg å ikke fokusere så mye på det at han tross alt drev å kuttet meg opp...
Han var nøye med å forsørge seg at eg hadde det bra, var nok bedøvd, og at eg bare måtte si ifra hvis eg merket ubehag. Og så er han nøye med at eg hadde fått med meg alt han sa om kors eg skulle behandle armen min de neste dagen.
Flå vil eg virkelig anbefale!

Godt valg

Lege: Vegar Vangen Flå Skrevet

Plutselig fikk jeg feber og fikk ikke en ledig time hos min fast lege i den dagen, men hos hennes kollega - Vegar Vangen Flå. Jeg var ikke skuffet. Han leser seg opp på meg som ny pasient. Han er positiv, oppriktig interessert og effektiv. Han lytter og gjør godt analyse før han ville gi meg tableter aller andre medisiner og det er jeg sette høy pris på. Hvis jeg ville bytte min fast lege, han er min første valg.

En lege du kan stole på.

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Jeg vurderer Axel å være en eksepsjonelt dyktig lege. I mange år med et relativt sett komplisert syksomsbilde har denne legen ikke bare behandlet, men også sett sammenheng mellom sprikende symptomer og funnet ut hva problemet egentlig er. Axel håndterer alt fra fysiske skader og somatisk sykdom til livskriser på en måte jeg ennå har til gode å se hos mange leger. Er uredd og gjør det som er rett for meg som pasient, samtidig som han er lyttende, forståelsesfull men en unik evne til å sette seg inn i min situasjon totalt sett. Axel Heienberg gir både mening og dybde til ordet almennmedisin, og har ikke noe problem å anbefale ham som lege uansett hva som måtte feile deg.

Om legekontoret har jeg bare godt å si. God tilgjengelighet. Legene overlapper hverandre i ferier slik at man slipper å gå til et annet sted. Legesekretærene er vennlige og svært profesjonelle. Kan av og til være noe ventetid, men den ligger innefor rammene jeg kan akseptere. Kommer ikke til å skifte lege med mindre jeg blir tvunget til det.

Lege som lytter , forståelsesfull, forklarer, dyktig ja den beste legen jeg har hatt.

Lege: Axel Heienberg Skrevet

Lett tilgjengelig lege kontor, deler det med 2 andre leger som overlapper hverandre i ferier, ved akutte ting får en komme til på dagen, hyggelige og flinke legesekretærer som hjelper deg og svarer på spørsmål en lurer på. Flotte og lyse lokaler, som venterom og kontorer.

Hyggelig, forståelsesfull og gode vurderinger

Lege: Ole-Jacob Knutsen-Berge Skrevet

Dr.Berge er en veldig god lege som er flink til å lytte og er forståelsefull for sammensatte problemstillinger. Han er også villig til å ta i mot forslag til behandling, og jeg oppfatter at han gjør dette med selvstendige og gode vurderinger. Ikke minst er hans egne vurderinger til behandling veldig gode og han er i stand til å revurdere behandling som ikke virker med en gang. Jeg opplever å ha fått god hjelp til hverdagslig sykdom og sammensatte og vanskelige problemer. Kan leve med at han ikke alltid er tilgjengelig fordi jeg vet at han gjør så godt han kan. Håper han aldri slutter på dette legekontoret.